Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo,
Vandaag melding gekregen dat er 9 zenders verwijderd zijn waaronder VTM, VTM2, VTM3, VTM gold, en nog andere.
Weet iemand waarom deze verwijderd zijn?
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vreemd want deze zenders heb ik nog altijd tot mijn beschikking en nooit een vermelding gehad dat ze zouden verdwijnen.
Trek eens je tv box of digicorder uit en herstart de modem eens en daarna je tv box of decoder. Misschien ergens een fout bij een bepaalde update of iets.
Bij ons staan ze nergens meer tussen, niet in onze eigen gemaakte zenderlijst noch in de standaard zenderlijst.
We hebben ook dit bericht gekregen via de orange decoder:
Bericht van operator
Zenders bijgewerkt
Woensdag 5 oktober 2022
9 zenders verwijderd: JOE fm, Eurosport HD, VTM GOLD, Q-music, VTM 2, Vtm HD, VTM KIDS, VTM 3, Q-music
Echt vreemd…
Als je een nieuwe decoder hebt @Bloemkool zou ik eens de power off doen, wat wachten en dan teru power on - links achteraan de decoder bevindt zich de knop aan/uit
Anders eens doen wat patrick2 voorstelt
Als niks werkt Orange contacteren - Ik zie ze VTM toch niet wegdoen
Vreemd want deze zenders heb ik nog altijd tot mijn beschikking en nooit een vermelding gehad dat ze zouden verdwijnen.
Trek eens je tv box of digicorder uit en herstart de modem eens en daarna je tv box of decoder. Misschien ergens een fout bij een bepaalde update of iets.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |