Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-22 16h27
Antwoorden: 7 antwoorden
Oorspronkelijk waren er 2 Italiaanstalige zenders opgenomen in de lijst.
Eerst is Mediaset verdwenen, en recent is RAI UNO verdwenen. Dat terwijl de maandprijs voor TV stijgt vanaf januari.
En dat in alle stilzwijgen!
Welke vooruitzichten zijn er om terug Italiaans te kijken?
Helaas is deze site onbetrouwbaar en zelfs gevaarlijk geklasseerd.
Werkt bij mij onder brave browser perfect, samen met Norton. Andere online alternatieven zijn helaas beperkt.
Of wel gaat deze zender er idd uit , want heb gezocht op mijn postcode en kan die zender dus niet zien of wel gaat er iets voor in de plaats komen. Je kan altijd eens proberen om opnieuw je zenders te zoeken dat kan soms eens helpen als je bepaalde zenders niet ziet of kan ontvangen. Maar in het meest ongunstige is deze eruit en komt die niet terug.
Het zenderaanbod zal ook aangepast worden naar gelang er mensen kijken ze zullen dit wel ergens checken en als dat geen bom aan kijkers is dan zal Orange beslissen om die bepaalde zender weg te halen. Meestal komt er dan wel iets nieuws in het aanbod , een zender wat wel kijkers heeft. Weet dat elke zender geld kost en dat Orange niet zo maar een zender uitzend waar geen mens naar kijkt.
Maar natuurlijk is dit wat ik denk weet nu niet of ook dit daadwerkelijk zo gaat zijn. Het is gewoon een simpele redenering die ik maak. Kan perfect zijn dat als je gaat zoeken naar je zenders dat deze gewoon weer terug komt.