Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
mechanik
Ervaren verkenner

Re: TV via de app

blijkbaar is het ook niet mogelijk om via mijn hotspot(wifi dus) op de iphone naar een TV programma te kijken op mijn ipad ... ;-(

0 pluimen
Harvester_BE
Aspirant verkenner

Wordt er ook gewerkt aan een app voor windows? Zou handig zijn om via de laptop tv te kunnen kijken...

0 pluimen
mechanik
Ervaren verkenner

zojuist eens met de klantendienst gebeld van Orange en blijkbaar is de app nog in verdere ontwikkeling en gaat het in de toekomst mogelijk zijn om live TV te bekijken via andere netwerken

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

Dus ik ben dikwijls in Nederland , en kan dus nu met wi-fi en de app orange tv al deze programma's live bekijken , hopelijk want ik ben nieuwe klant en bij proximus werkte dit wel degelijk ook op een ander netwerk met wifi.

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

ja inderdaad langs wi-fi EN OOK IN GANS EUROPA ! en niet enkel in Belgie 

0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

ook langs wi-fi in Nederland ? , want dit moet toch de bedoeling zijn en niet alleen langs het telefoon netwerk ! , bij Proximus en Telenet kan men wel langs wifi in het buitenland hun app TV gebruiken en AL HUN zenders bekijken , hopelijk wordt dit ASAP in aangepast !

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

ook langs wi-fi in Nederland ? , want dit moet toch de bedoeling zijn en niet alleen langs het telefoon netwerk ! , bij Proximus en Telenet kan men wel langs wifi in het buitenland hun app TV gebruiken en AL HUN zenders bekijken , hopelijk wordt dit ASAP in aangepast!

Ugh @RVD

Live TV is beschikbaar via Wifi thuis. Of in 3G/4G in België of in EU Roaming.

Momenteel nog niet mogelijk via Wifi in de Europese Unie. Maar we nemen je feedback zeker ter harte. En we zullen dit bespreken met de betrokken Orange-stamleden rond het volgend kampvuur ;-)!

Je blijvende bijdrage helpt heel de stam!

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!

🦅 Totems Groet 🦅

DRD
Aspirant verkenner

Is er ook een Orange TV app voor Windows in ontwikkeling?

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Is er ook een Orange TV app voor Windows in ontwikkeling?

Ugh @DRD,

Interessante tip!

Momenteel kan je enkel je favoriete zenders bekijken via je smartphone of tablet.

De Orange-stamleden bekijken de mogelijkheid om de Orange TV app via de pc/laptop mogelijk te maken.

Verblijd het hart

✋ Totems Groet ✋

0 pluimen
timmermc
Aspirant verkenner

Zijn de Belgische Kabel en koperboer daarvoor niet op de vingers getikt door Europa? Waar blijven jullie met die mogelijkheid om via alle netwerken direct TV te kijken op de app voor jullie klanten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen