annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nieuwe versie decoder zonder harde schijf?

Topic gestart op: 18-09-18 14h35

Antwoorden: 7 antwoorden

Woutcam
Gewaardeerd verkenner

Wanneer nieuwe versie decoder zonder harde schijf?

#AskOrange

 

Denken jullie aan een nieuwe versie van de decoder zonder harde schijf?

Zodat we meerdere programma's tergelijkertijd kunnen opnemen ipv 2 programma's?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@Woutcam  schreef:

#AskOrange

 

Denken jullie aan een nieuwe versie van de decoder zonder harde schijf?

Zodat we meerdere programma's tergelijkertijd kunnen opnemen ipv 2 programma's?


Hallo @Woutcam,

Ik heb je bericht verplaatst naar "TV", daar kunnen andere Tribers én niet te vergeten onze Grote Wijze @Totem je verder helpen :-)!

Tribegroetjes
Assia

 
0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Ik denk niet dat veel mensen nog zitten te wachten op een nieuwe decoder die meer programma's tegelijk kan opnemen, alles wordt tegenwoordig gestreamt. Je kan bijna alle programma's gratis online vinden op de websites van de desbetreffende zenders. De toekomst zal ook voor de decoders naar streaming verschuiven vermoed ik.

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Aantal mogelijke opnames heeft niks te maken met harde schijf of cloud...

Heeft te maken met aantal zendsignalen ofzo.

0 pluimen
Woutcam
Gewaardeerd verkenner

 

Kan misschien wel zijn, maar de decoders met harde schijf zijn sowieso al trager dan die zonder (met Flash geheugen). Het kan misschien een oplossing zijn voor hun trage menu en scrollen door de zenders waar ze al maanden aan het werken zijn...

De TV Decoder van Proximus is maar de helft zo groot als die van Orange en daar kun je een onbeperkt aantal programma's opnemen per keer en ze staan decentraal. Je kan die dan ook bekijken via de app op je smartphone of via je PC...

De mantra is niet meer "voor" de concurrentie zijn maar zien dat je op hetzelfde niveau "als" de concurrentie bent...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen