annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is mijn pincode TV? En geen wifi op Smart TV

Topic gestart op: 09-10-18 13h10

Antwoorden: 4 antwoorden

zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Wat is mijn pincode TV? En geen wifi op Smart TV

OPGELOST

Ik heb bij de installatie zelf een code gekozen, nu werkt weze code niet meer :s?

 

plots? In het installatie boekje vind ik niets terug?

 

ook werkt de draadloze WiFi overal maar op mijn tv niet (is een smart tv die draadloze WiFi kan nemen) 

 

heel ambetant bij Telenet werkte dit wel direct 😕 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd voor uw pincode te wijzigen op uw decoder doet u het volgende : Home menu kiezen , het huisje op uw afstandsbediening , daar kiest u instellingen , dan gebruiker , daar kan u kiezen voor ik ken mijn pin code niet meer . Op die manier kan u de code opnieuw instellen. 

betreft uw tv op wifi : wat voor tv gebruikt u ? Ondersteund deze de beveilings sleutel die is ingesteld op de modem? Dus de WPA 2 versleuteling. Naar mijn inziens wel omdat u al aangeeft dat het bij Telenet wel werkte. Vind de tv uw netwerk van Orange of heeft u een eigen netwerk gemaakt met een router er tussen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd u kan proberen om alles eens te herstarten dus de modem. Dan de tv opnieuw laten zoeken naar het netwerk en de stappen opnieuw herhalen om zo wifi op de tv te krijgen. Moest het echt niet gaan werken , wat voor kan vallen software matig , zou ik het volgende aanraden : de tv decoder te laten werken via wifi en de tv op de kabel te laten werken. Weet niet of u dit natuurlijk wil maar het is een oplossing voor uw probleem op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd voor uw pincode te wijzigen op uw decoder doet u het volgende : Home menu kiezen , het huisje op uw afstandsbediening , daar kiest u instellingen , dan gebruiker , daar kan u kiezen voor ik ken mijn pin code niet meer . Op die manier kan u de code opnieuw instellen. 

betreft uw tv op wifi : wat voor tv gebruikt u ? Ondersteund deze de beveilings sleutel die is ingesteld op de modem? Dus de WPA 2 versleuteling. Naar mijn inziens wel omdat u al aangeeft dat het bij Telenet wel werkte. Vind de tv uw netwerk van Orange of heeft u een eigen netwerk gemaakt met een router er tussen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor u snel antwoord! 

 

Wel bij Telenet kon ik perfect mijn wachtwoord ingeven en Netflix kijken. Nu lukt dit niet. Alles is standaard zoals bij Orange gebleven dus geen veranderingen aangebracht. Als ik de internet kabel van de Orange decoder in tv steek werkt het wel, maar alleen ambetant want dan laad de tv gids van Orange niet volledig dus moet die dan constant terug versteken 😕

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd u kan proberen om alles eens te herstarten dus de modem. Dan de tv opnieuw laten zoeken naar het netwerk en de stappen opnieuw herhalen om zo wifi op de tv te krijgen. Moest het echt niet gaan werken , wat voor kan vallen software matig , zou ik het volgende aanraden : de tv decoder te laten werken via wifi en de tv op de kabel te laten werken. Weet niet of u dit natuurlijk wil maar het is een oplossing voor uw probleem op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

2de kabel (eventueel met switch) leggen.
Kabel altijd beter dan WiFi 

Door de verschillende decryptie en standaarden kan het altijd zijn dat uw WiFi ontvangen geen connectie kan maken met de WiFi zender. Kans is klein maar zeker niet onbestaand 🙂

 

Leden met de meeste pluimen