annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weinig TV Zenders bij Orange!

Topic gestart op: 30-10-23 13h42

Antwoorden: 6 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Weinig TV Zenders bij Orange!

OPGELOST

Geen Nederlandse TV zenders zoals RTL Nederland en SBS Nederland. Deze zijn WEL te ontvangen via satelliet & IPTV. Geen Duitse zenders zoals RTL, VOX, SAT1, PRO7, KABEL1, ... WEL gratis via satelliet. Eigenlijk komt het erop neer dat enkel Vlaamse& Waalse zenders te bekijken zijn via Orange. Voor mij, als satelliet-kijker totaal ondermaats. Via satelliet bekijk is +8000 TV zenders in haarscherpe kwaliteit. Gratis! 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

6 ANTWOORDEN 6
copywriterfabio
Aspirant verkenner

@digiboy40: Je hebt zeker een punt. Er is natuurlijk ook heel tactisch omgesprongen met de nummering, waardoor we vandaag tot 999 kunnen gaan! Wow! Maar ja, 125 bestaat bijvoorbeeld al niet, net zoals de 40 lege nummers tussen 800 en 870,...

Ik mis Viceland bijvoorbeeld wel. En inderdaad ook een hele boel andere zenders, die vroegers zelfs gratis te zien waren.

Ik herinner mij ook nog onze gratis Pro League-voetbalwedstrijd, elke zondagnamiddag, op openbare televisie. Vandaag? Betalen, betalen, betalen. Overal. 😞

0 pluimen
CarloM
Aspirant verkenner

Op welke satelliet is  RTL Nederland en sbs dan gratis?

0 pluimen
SVB
Veteraan verkenner

Kunnen wij sowieso niet veel aan veranderen 😉 en je kan trouwens maar naar 1 zender tegelijk kijken 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@digiboy40 ,

Waarom betaal je dan in godsnaam voor Orange als het zoveel beter is met satelliet? Of kom je hier gewoon reclame maken?

By the way, ik zou niet te luid roepen dat je IPTV gebruiker bent. Het is nog steeds illegaal en als ze als Belgische internetprovider te weten komen dat je er gebruik van maakt sluiten ze je internetverbinding af 😉.

Leden met de meeste pluimen