annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zwart scherm met foutcode: zenders gecodeerd

Topic gestart op: 20-03-18 13h19

Antwoorden: 8 antwoorden

geert57
Gewaardeerd verkenner

Zwart scherm met foutcode: zenders gecodeerd

heb een tweede decoder gevraagd en ontvangen

na installatie werkt het niet en krijg enkel een zwart scherm met orange hand en de tekst waarop staat dat de zender gecodeerd is en 15min moet wachten

wacht nu al bijna een halve dag en na twee keer de klantendienst gebeld te hebben nog geen resultaat

collega's op de tweede lijn zouden er mee bezig zijn maar krijg geen oplossing

coax cabel en wifi werkt perfect

kan dit probleem ook nergens terug vinden

iemand dit reeds voor gehad en hoe opgelost?
alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
geert57
Gewaardeerd verkenner

ugh

 

contact met de collega's is er reeds geweest

van de 3 collega's die met te woord stonden was er slechts 1 die me kon zeggen wat het rode/orange handje betekende

de 2 anderen draaiden rond de hete brij heen en gaven me oplossingen waar zij zelf niet eens wisten wat en waar, zeer onbekwaam en logen zelfs flagrant

michael was de enige die wist waar dit over ging maar dit probleem oplossen kon "tot 10 dagen " duren om opgelost te krijgen (welkom in de tech wereld)

er zit niks anders op dan te wachten zeker

 

geert57
Gewaardeerd verkenner

ok probleem eindelijk opgelost

niemand weet hoe en wat

na een maand en meerdere telefoontjes hebben ze een technieker langs gestuurd die ik rijkelijk mag betalen

(99 euro)

na nog maar eens de klantendienst(facturatie ) te hebben gebeld kunnen ze me weer niet helpen en sturen ze me ergens anders naar toe omdat ze me niet kunnen helpen met mijn factuur (????????????????)

ben het moe en ben als laatste naar een verkoop punt geweest,waar ze me ook niet konden helpen aangezien het systeem plat ligt.

morgen geen antwoord ben ik weg bij orange ,service is totaal beneden peil

 

 

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

mijn problemen zijn dus ook al een tijd verdwenen, nadat ik die 2 stopcontacten aan die modom heb uitgetrokken. Nadien geen pixels meer en steeds klaar beeld.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ik Weet ook niet of het jigt aan die zenderwijziging oh aan iets anders. ik dacht dat mijn fout die pixels in het beeld verdwenen wzren, mzzr ik heb er dus dagelijks mee te maken. Ik wacht nog tot woensdag en anders maak ik een afspraak bij µTelenet. Want ik volg ook liever een tv programma in één dtuk en opname"s die opgenomen wirden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen