annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

belgische voetbalcompetitie op eleven sports

Topic gestart op: 26-03-20 14h42

Antwoorden: 13 antwoorden

Goedroen
Gewaardeerd verkenner

belgische voetbalcompetitie op eleven sports

Beste,

 

Het nieuwe voetbalcontract van de Belgische competitie voetbal is binnengehaald door Eleven Sports.

Deze zenders (1,2 en3) zijn te bekijken via het basispakket van Orange TV.  Zal dit volgend jaar ook zo blijven of zal er een aparte (betalende ) optie gevraagd worden voor de Belgische competitie?

Is hier meer informatie over?

(Ik ben voor internet en televisie nu telenet klant, maar ben zeer ernstig aan het overwegen om over te stappen naar Orange.)

alvast bedankt,

Goedroen

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Goedroen
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Het is inderdaad zo dat ik op dit ogenblik enkel nog bij Telenet ben, vanwege de belgische competitie. Als ik dit via Orange kon volgen, had ik al lang overgestapt. 🙂

En tomB, een voetbalabonnement heb ik al, maar daar kan ik geen uitmatchen  (of andere wedstrijden) mee kijken! 😉 Nu door corona wordt er toch niets gespeeld. Vandaar dat ik de verschillende aanbieders nog eens vergelijk. Orange is een grote kanshebber.

Ben benieuwd hoe het zal evolueren.

TomB
Orange-werknemer

Beste @Goedroen ,

Daar is momenteel nog geen info over. Het is een vraag die frequent voorkomt in shops. 

En met de prijs bij Orange tegen over de concurrentie kan je even goed een abonnement kopen en live gaan kijken als je het jaarlijks bekijkt. 😉 Win win voor zowel meneer als mevrouw, de man heeft zijn boys night out en mevrouw heeft het kot voor haar.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom





patrick2
Wijze
Wijze

@Goedroen  elk jaar is het te bezien wie de rechten heeft en de competitie uitzend. Het zijn rechten die men koopt en enkel de hoogste bieder krijgt deze rechten. Dus het is afwachten of Orange ( eleven sports ) deze rechten opnieuw kan krijgen. Dit is een vraag die veel gesteld wordt maar een exact antwoordt is er nooit. Beste is gewoon alles op te volgen ( zo ver als mogelijk is ) en dan volgend zien wat er gaat gebeuren. Hou ook Orange kanalen goed in de gaten want alles kan zo maar veranderen. 

P.S. Moest je een overstap maken kan je dat altijd he doen natuurlijk. Moest je echt gehecht zijn aan de play sport bij Telenet kan je er over nadenken maar weet dat je bij Orange wel flink bespaart op je pakket. Maar buiten de play sport bied Orange praktisch dezelfde zenders aan als Telenet , je hebt snel internet tot max 200 MBPS ( is wel extra betalend ) , enkel wat je niet hebt is terug kijk tv en de het film aanbod en de play sport.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Welkom op de Tribe.

Ik ben géén voetbalfan, maar wel van Orange.

Ben blij bij Telenet weg te zijn. Nu meer dan een jaar.

De mannen helpen je hier wel mee verder.

Succes met je keuze.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen