Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-23 10h44
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb verleden week via de klantendienst geprobeerd om een tv box te bestellen. Eerdere pogingen om dat via het klantenportaal te doen waren mislukt. Ook de klantendienst kon het niet in orde maken. Ondertussen "geëscaleerd" achterliggend naar de technische dienst, heb daarmee contact genomen, en er werd me duidelijk gemaakt dat het wel even kon duren. Zijn er hier nog klanten die lang hebben moeten wachten op de tv box, en zo ja, hoelang ongeveer.
groetjes
Marc
Wat is de reden dat je zolang moet wachten ? Heb je dat wel gevraagd want ik dat geval zou ik wel de reden gevraagd hebben , laat me niet zomaar afschepen met het kan even duren.
Nu zou het kunnen natuurlijk dat er geen voorraad is maar goed dat weet ik niet hé dat weten ze enkel intern.