annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

decoder binnengeven

Topic gestart op: 01-03-21 17h23

Antwoorden: 4 antwoorden

tim1982
Aspirant verkenner

decoder binnengeven

Goedemiddag, 

 

Heeft er iemand een idee hoe ik het volgende kan oplossen, eind november neem ik contact op met de klantendienst dat ik mijn digitale tv wens op te zeggen gezien ik meestal stream.  Dit werd dan ook aangepast in mijn abonnement. Men vroeg mij de decoder op te sturen begeleid van een brief met vermelding het klantennummer en dit bij de post af te geven en het recutje 14 dagen bij te houden.

Zo gezegd zo gedaan, begin december decoder mooi verpakt, in het postpunt een ticket laten aanmaken, pakketje achtergelaten en mijn ticketje met barcode bijgehouden tot de volgende factuur eind december.

Alles was mooi verrekend, ik betaalde enkel nog mijn gsm en het internet.  Nu krijg ik een brief (herinnering) dat ik binnen de 10 dagen mijn decoder en of modem moet binnengeven. Anders zal hier worden 200 euro aangerekend voor de decoder en 60 euro voor de modem.  Gezien ik mijn modem nog gebruik denk ik dat dit niet van toepassing is maar de decoder is wel opgestuurd.  Ik bel naar de klantendienst en geef mijn probleem door, men wil mij niet helpen gezien ik geen barcode heb.  Ik leg aan de vrouw in kwestie uit dat het al van december is opgestuurd en haar collega in november me vroeg deze 14 dagen bij te houden.  De dame had geen oren naar mijn uitleg zij vond het precies normaal dat er bijna 4 maand na de aanpassing en het opsturen van de decoder er nog een brief volgde en ik mijn barcode nog diende in bezit te hebben.  Ik heb al naar Bpost gebeld, maar ook zij kunnen me niet verder helpen zonder barcode.  Graag had ik me geweten tot wie ik me kan richten om dit op te lossen, klantendienst is blijkbaar geen oplossing?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

@tim1982 

Je gooit dat bewijs best niet weg na 14 dagen of zo. 

Je kunt eens proberen via Facebook/Messenger

Success

 

0 pluimen
tim1982
Aspirant verkenner

bedankt Gregory voor je antwoord, dit zal inderdaad niet meer gebeuren wanneer ik iets via de post verzend. Al moet je toegeven dat 3 maand ( niet 4 zoals mijn vorige post vermeldde) wel wat laat is om een herinnering te sturen wanneer alles reeds aangepast is op mijn abonnement. Ik ging er van uit dat alles dan ook in orde was.  ik heb intussen een andere medewerkster aan de lijn gehad, er is een dossiertje geopend.  Ik hoop op een rechtvaardig antwoord van hun kant eind deze week.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Normaal moet je het bewijs van verzending hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België

ik hoop met u mee, @tim1982 want 200 EUR voor niks betalen is niet plezant

0 pluimen
tim1982
Aspirant verkenner

Dag Gregory, Spijtiggenoeg werd ik hier niet van op de hoogte gesteld, ik had eind november gebeld naar de klantendienst, daar gaf men enkel aan om de digibox goed verpakt en een papier met naam en klantnummer in de doos in het postkantoor af te geven alwaar men een ticket ging opmaken met de bestemmeling en ik het bewijsje van verzending 14 dagen diende bij te houden.   Had men mij meegegeven dat ik diende op te laden had ik dit zeker gedaan.   Meer nieuws eind van de week, hopelijk positief want zoals je zelf aangeeft is 200euro veel geld, zeker wanneer ik gedaan heb wat er van mij gevraagd werd. Ik hou je op de hoogte.  Fijne avond nog

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen