annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra decorder!!

Topic gestart op: 30-12-19 13h03

Antwoorden: 11 antwoorden

matti_93
Gewaardeerd verkenner

extra decorder!!

dag, 

als trouwe orange love klant, zou ik graag de mogelijk willen om op een 2de tv toestel digitale tv te kunnen kijken. ik weet wel dat er een 2de decorder kan gehuurd worden aan 9€ per maand, maar als dat 1 a 2 jaar huurt aan 9€, komen we op jaarbasis uit op 108€, voor die prijs zijn er wel andere providers die decorders aanbieden. enigszins vind ik het wel jammer dat orange tot heden geen decorder verkoopt. heb op andere forums wel al eens gelezen dat je een digibox of digicorder (die nog actief staat, eventueel eigen aangekocht) van telenet kunt gebruiken, je hebt dan wel enkel de basiszenders, maar geen extra. iemand hier ervaring mee om telenet decorders aan te sluiten op een orange netwerk.

 

mvg

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Surfer
Ervaren genezer

How jongens, niet zo vlug! Ik heb niet gezegd dat Orange nieuwe decoders uitbrengt! Maar wel decoders die uitkomen met extra's en dit door de snelle technologie. Alleen Telenet heeft z'n nieuwe decoder al uitgebracht met stembediening, youtube en Netflix. Maar nog geen decoder voor 4K. In NL is men volop al aan het testen, maar hier nog niet (voor zover we hier weten).

Bij Orange zal dat zeker nog wel duren, want ze kijken ook de kat uit de boom.

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Surfer 

Haha...ik dacht al!!! Ja bij Orange zal het idd nog wel even duren!!! Netflix en YouTube gaat hier via PS4  en Chromecast. Gaat even goed!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Vind dat het wel stillekes tijd wordt dat Orange iets nieuws op de markt brengt van decoders. Maar goed het kost tijd en geld voor dat het op zijn pootjes staat. Maar een nieuw jaar dus misschien nieuwe ontwikkelingen die er zijn binnen Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@patrick2 Ze gaan eerst de winst en dan pas de investeringen berekenen, zonder zich in het vlees te snijden. Winst is belangrijker dan investering. 

Maar winst is mooi, maar er moet wel wat geïnvesteerd worden, om verder te kunnen bouwen, nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten tevreden te stellen.

We kijken met z'n allen uit, wat het nieuwe jaar brengen zal voor ons door Orange!

Anonymous
Niet van toepassing

Telenet zou beter de kosten voor het gebruik van hun kabel verlagen, dan is er misschien meer ruimte voor Orange om te investeren. Want nu is het veel te duur.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen