annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen ontdertittels bij bbc first

Topic gestart op: 06-02-23 12h31

Antwoorden: 5 antwoorden

Ingrid55
Aspirant verkenner

geen ontdertittels bij bbc first

Hoe komt het dat we niet altijd ondertitteling hebben bij bbc first en bbc entertaiment...nu heb ik maar al een tijdje 3 dagen per week tittels.

De andere providers hebben daar wel altijd ondertittels.

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Lucko2004
Ervaren verkenner

Sinds 10 dagen is alles in orde en zijn er weer ondertitels beschikbaar bij de opname van een bbc first programma!!!

Joepie 

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

ik zou echt graag weten wie reeds een tegemoetkoming aangevraagd heeft!!!

 

laat iets van jullie horen aub zodat de techneuten zien dat het menens is !!!! graag wat pluimen 🙂

Lucko2004
Ervaren verkenner

ik heb nogmaals gebeld!!! het is een ongekend probleem. ik vroeg om de experts te spreken, maar dat kon niet. ze zullen mij telefoneren als het gelukt is.

 

ik heb in ieder geval via facebook een klacht ingediend en voor die 5 weken een financiële tegemoetkoming gevraagd omdat hun diensten niet werken waarvoor ik wel betaal.

 

als we dat nu met z'n allen doen zullen ze misschien er meer vaart achter steken om het op te lossen!!

 

dus doen mensen

 

vraag een financiële tegemoetkoming!!!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ingrid55 

Dat is een vraag voor de klantendienst hoor .. Daar kunnen wij hier, zelf ook allemaal gewone klant, geen zinnig antwoord op geven. 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen