annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

infobalk onderaan bij voorwaarts spoelen van een opname

Topic gestart op: 12-09-19 20h52

Antwoorden: 12 antwoorden

nononsens
Aspirant verkenner

infobalk onderaan bij voorwaarts spoelen van een opname

OPGELOST

sinds ik bij orange tv ben heb ik mij blauw geergerd dat bij het versneld voorwaarts spoelen van een gemaakte opname de (compleet nutteloze) infobalk breed onderaan het scherm verscheen en mensen die naar sportevenementen als tennis en snooker kijken ( en zo een match kan heel lang duren) en die een opname versneld doorspoelen de score niet kunnen zien door die compleet nutteloze infobalk.

Groot was mijn verbazing dat een of andere snuggere designer de infobalk rechts boven had gezet en zodoende was de score perfect bij te houden en kon men (voor de mensen die niet zoveel tijd hebben) doorspoelen naar de laatste set of frame. Helaas was deze verbetering slecht van korte duur.

Immens was mijn ergernis toen ik vandaag zag dat ze die compleet nutteloze en vreselijk storende infobalk terug onderaan hadden gezet.

Voor de massamens die graag domme sporten kijkt als bvb voetbal is er geen enkel probleem vermits de score daar links boven wordt gegeven (en de matchen ook veel minder lang zijn).

Mijn vraag : bevind er zich ergens in die immense poel van overbetaalde ingenieurs en softwaredesigner 1 persoon die ook maar eventjes denkt aan de mens die niet is geinteresseerd in voetbal maar in andere sporten en toch niet zoveel tijd heeft om de hele match te zien?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AlexandraW
Moderator
Moderator

Hey @nononsens


Als de oplossing werkt, mag je deze valideren als oplossing.
Zo kunnen andere Tribers met hetzelfde issue dit sneller oplossen.

Thanks!

 

Groetjes

Alexandra

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
nononsens
Aspirant verkenner

hello koennhz,  je oplossing werkt perfect. Bedankt. 

PS: dat met die geschoffeerde voetbalfans zal wel meevallen als je ziet hoe zij in de watten gelegd worden.

Groeten.

0 pluimen
AlexandraW
Moderator
Moderator

Hey @nononsens


Als de oplossing werkt, mag je deze valideren als oplossing.
Zo kunnen andere Tribers met hetzelfde issue dit sneller oplossen.

Thanks!

 

Groetjes

Alexandra

0 pluimen
koennhz
Ervaren verkenner

Graag gedaan.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@nononsens 

Goeie vraag, maar daar kunnen wij als gewone Orange klanten ook geen antwoord op geven vrees ik ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nononsens
Aspirant verkenner

de technische dienst van orange kon me niet verder helpen, dus waar kan ik mijn beklag doen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen