annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nog veel werk

Topic gestart op: 27-09-20 12h11

Antwoorden: 7 antwoorden

marloes
Gewaardeerd verkenner

nog veel werk

OPGELOST

Ze hebben bij Orange nog veel werk om een decoder te maken die hetzelfde gebruiksgemak en mogelijkheden heeft dan die van Telenet, het is een onduidelijke gids, men kan geen programma's terug kijken, er zijn geen films a la carte, de tv gids is een ramp, en zeer onduidelijk, en wil je iets vragen aan de klantendienst, heb je best een beetje geduld. Nu begrijp ik hoe ze zo goedkoop kunnen zijn!!!! Nee dit moet snel beteren anders....

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KingcClash
Ervaren verkenner

Uiteraard moet je voor je bepaalde engagementen aangaat wel weten waar je voor kiest. Maar qua gebruiksgemak zou een iets modernere decoder wel mogen. Ik heb het dan bijvoorbeeld over HDMI CEC. Een standaard die reeds jarenlang door zowat alle tv merken, receivers en soundbars wordt ondersteund. Of nog beter, de uitstekende Orange TV app gewoon beschikbaar maken op smart tv's, Android Tv, Apple tv en andere platformen. Dit zou voor veel mensen een veel simpeler gebruik betekenen, want dan elimineer je de extra afstandsbediening en aanlsuiting van een decoder.... De meeste tv's zitten sowieso ook reeds jarenlang propvol met digitale tuners, en daar wordt dan praktisch niets mee gedaan(enkel Telenet had(heeft?) TV met een kaartje), wat jammer is....

Google heeft net zijn nieuwe Chromecast met Google tv voorgesteld, het zou toch prachtig zijn moest je bij het live tv tabje gewoon Orange tv kunnen kiezen?

Gewoon even mijn ideeën hierover! 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

@marloes 

Je kan geen appels met peren vergelijken. Als je programma's wil herbekijken, kan je dit bv via VRTNU - VTMGO en de website van VIER/VIJF en ZES. Films kan je kijken via Streamz/Netflix en Disney+ Mogelijkheden genoeg denk ik.

Surfer
Ervaren genezer

@marloes Dat is idd zo en correct. Maar Rome is ook niet in één dag gebouwd. 

Orange wil goedkoop worden en zijn door de basis dingen zoals TV, internet en mobiel aan te bieden aan een scherpe prijs. Dat is hun doel voor het moment en het is niet slecht dat zij nu 300000 Love klanten al hebben.

https://www.tijd.be/markten-live/live-blog/greenyard-eenzame-stijger-op-beurzen/10252117#744988

https://orange.prezly.com/orange-belgium-bereikt-de-belangrijke-mijlpaal-van-300000-convergente-klan...

Met hun GO abo op mobiel kant, bieden ze aan klanten en dat kan interessant zijn voor de klant.

Op het vlak van Belgisch voetbal, bieden ze dit aan in een Lovepakket of Love trio.

En zo kan ik doorgaan. Het bedrijf moet winst maken door klanten te winnen en te behouden met hun aanbod aan scherpe prijzen. Dat is bij andere telecombedrijven ook zo. En er zijn en zullen altijd voor- en nadelen zijn; dit is bij elke bedrijf zo.

Telenet is ook klein begonnen en had stilaan canal+ over gekocht tot nu met Base. Dat is in stappen en later in snellere overnames. 

Het ligt wat de klant wil en maakt keuzes ...

Wat de tvgids betreft, kan je mss effe de Orange app proberen en we vinden hier de tvgids wel overzichtelijk.

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@marloes 

Ik kan hetgeen @patrick2 zegt alleen maar beamen.  Die terugkijk TV en a la carte interesseren mij persoonlijk niet.  Maar dat is voor iedereen anders.

Voor terugkijk TV moet je al een WIGO of YUGO nemen, wat ook wat meer kost.  ttz dat je voor deze optie eigenlijk betaalt.  Als ik programma's wil bezien neem ik ze op

Het is een keuze

 

patrick2
Wijze
Wijze

@marloes  


@marloes  schreef:

Ze hebben bij Orange nog veel werk om een decoder te maken die hetzelfde gebruiksgemak en mogelijkheden heeft dan die van Telenet, het is een onduidelijke gids, men kan geen programma's terug kijken, er zijn geen films a la carte, de tv gids is een ramp, en zeer onduidelijk, en wil je iets vragen aan de klantendienst, heb je best een beetje geduld. Nu begrijp ik hoe ze zo goedkoop kunnen zijn!!!! Nee dit moet snel beteren anders....


@marloes  Je hebt gekozen om bij Orange te komen en je dus aan te sluiten. Je bent geinformeerd of je hebt eerst gekeken via de website wat je allemaal kon nemen bij Orange in je pakket. Heb je dit niet op voorhand gedaan ja dan is het wel je eigen fout dan moet je achteraf niet klagen dat er geen film a  la carte is of dat er dingen anders werken dan dat je gewoon bent of er is geen terug kijk tv.

Veel mensen vergelijken alles met Telenet wat die hebben voor decoder , voor film pakket , terug kijk tv , Orange heeft dat niet anders staat dat wel vermeld. Orange kan niet op Telenet gaan lijken anders kunnen ze net zo goed niet bestaan. 

Betreft de decoder , ja er zullen ooit wel eens  veranderingen komen maar nu niet en daar moet je mee leren leven op dit moment. 

Dat er bepaalde fouten zijn in de tv gids dat klopt en is ook door gegeven aan de technische dienst. Maar het is een kwestie van tijd om het opgelost te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen