annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nog veel werk

Topic gestart op: 27-09-20 12h11

Antwoorden: 7 antwoorden

marloes
Gewaardeerd verkenner

nog veel werk

OPGELOST

Ze hebben bij Orange nog veel werk om een decoder te maken die hetzelfde gebruiksgemak en mogelijkheden heeft dan die van Telenet, het is een onduidelijke gids, men kan geen programma's terug kijken, er zijn geen films a la carte, de tv gids is een ramp, en zeer onduidelijk, en wil je iets vragen aan de klantendienst, heb je best een beetje geduld. Nu begrijp ik hoe ze zo goedkoop kunnen zijn!!!! Nee dit moet snel beteren anders....

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KingcClash
Ervaren verkenner

Uiteraard moet je voor je bepaalde engagementen aangaat wel weten waar je voor kiest. Maar qua gebruiksgemak zou een iets modernere decoder wel mogen. Ik heb het dan bijvoorbeeld over HDMI CEC. Een standaard die reeds jarenlang door zowat alle tv merken, receivers en soundbars wordt ondersteund. Of nog beter, de uitstekende Orange TV app gewoon beschikbaar maken op smart tv's, Android Tv, Apple tv en andere platformen. Dit zou voor veel mensen een veel simpeler gebruik betekenen, want dan elimineer je de extra afstandsbediening en aanlsuiting van een decoder.... De meeste tv's zitten sowieso ook reeds jarenlang propvol met digitale tuners, en daar wordt dan praktisch niets mee gedaan(enkel Telenet had(heeft?) TV met een kaartje), wat jammer is....

Google heeft net zijn nieuwe Chromecast met Google tv voorgesteld, het zou toch prachtig zijn moest je bij het live tv tabje gewoon Orange tv kunnen kiezen?

Gewoon even mijn ideeën hierover! 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
KingcClash
Ervaren verkenner

Uiteraard moet je voor je bepaalde engagementen aangaat wel weten waar je voor kiest. Maar qua gebruiksgemak zou een iets modernere decoder wel mogen. Ik heb het dan bijvoorbeeld over HDMI CEC. Een standaard die reeds jarenlang door zowat alle tv merken, receivers en soundbars wordt ondersteund. Of nog beter, de uitstekende Orange TV app gewoon beschikbaar maken op smart tv's, Android Tv, Apple tv en andere platformen. Dit zou voor veel mensen een veel simpeler gebruik betekenen, want dan elimineer je de extra afstandsbediening en aanlsuiting van een decoder.... De meeste tv's zitten sowieso ook reeds jarenlang propvol met digitale tuners, en daar wordt dan praktisch niets mee gedaan(enkel Telenet had(heeft?) TV met een kaartje), wat jammer is....

Google heeft net zijn nieuwe Chromecast met Google tv voorgesteld, het zou toch prachtig zijn moest je bij het live tv tabje gewoon Orange tv kunnen kiezen?

Gewoon even mijn ideeën hierover! 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KingcClash  dat zou een geweldig idee zijn inderdaad. Weet dat Telenet zijn apps ook niet op andere externe apparaten ondersteund. En dan heb ik het over apple tv en andere streamings toepassingen dus enkel tablet en gsm of pc worden ondersteund.

Het zal ook met de commerciele kant te maken hebben want dat betekend dat er geen decoders meer gehuurd worden en op die manier zullen ze ook inkomsten missen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KingcClash
Ervaren verkenner

Ja, dat klopt... Uiteraard zou dan de huurkost wegvallen voor ons, maar wat Orange betreft ook voor een stuk de aankoop en onderhoud van de decoders denk ik. Het zou zeker niet kunnen betekenen dat de decoder volledig kan vervangen worden(althans zeker de eerste lange tijd niet) omdat vele mensen, waaronder een hele boel ouderen onder ons, toch de decoder gewoon zijn. Het was al voor velen een hele aanpassing om van de analoge volledig over te stappen naar de decoder interface....

Leden met de meeste pluimen