annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ondertiteling op BBC Entertainment en BBC First

Topic gestart op: 22-12-20 16h29

Antwoorden: 9 antwoorden

taila
Gewaardeerd verkenner

ondertiteling op BBC Entertainment en BBC First

Hallo,

Hoe komt het dat de ondertiteling op 1 van bovenstaande zenders ofwel:

- wegvalt, dus geen ondertitels meer te krijgen ook niet als je ze opnieuw instelt, enkel als de decoder van het net wordt gehaald

- de ondertitels van bovenstaande zenders meegaan naar een andere zender zoals bv Zes, VTM, CAZ, ...

Dit is allebei verschrikkelijk irritant en wanneer je bovenstaande zenders achterwege laat en je wil kijken naar een andere zender en de ondertiteling interfereert met deze van de zender waarnaar je kijkt, dan is dit eigenlijk nog irritanter.

Kan hier iets aan gedaan worden.

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@taila  heb je het advies gevolgd van @Anonymous  om het zo eens te proberen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
taila
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik had gevraagd welke update en wat CEC is, dus neen want ik weet niet waarover hij het heeft. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@taila  CEC (Consumer Electronics Control) is een protocol dat toelaat om toestellen die via een HDMI-kabel zijn aangesloten met elkaar te laten communiceren. Daardoor kan je je decoder en tv tegelijkertijd aanzetten.

Normaal zou je dit bij je instellingen moeten vinden. Dus ergens in je decoder staan instellingen en dan kan je ook de decoder instellingen vinden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@taila 

Vroeger moest ik voor de BBC zenders en National Geographic Wild ook de ondertiteling instellen. En als ik naar een andere zender keek had ik hetzelfde probleem, maar nu na de update is dit probleem bij mij verholpen. Geen problemen meer met BBC Entertainment en BBC First. Als ik nu wijzig van zender, geen problemen meer. De ondertiteling valt ook niet meer weg bij mij. Ik denk dat dit bij mij verholpen is sinds ik CEC gebruik, maar ben niet zeker dat dat de oplossing was.

 

0 pluimen
taila
Gewaardeerd verkenner

@Anonymous Bedankt voor je antwoord. Welke update en wat is CEC?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen