Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-09-20 14h28
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het gaat hier over de ondertiteling bij BBC First en BBC Entertainment, die klopt helemaal niet bij de meeste programma's, dus daar is niet naar te kijken, bij andere decoders gebeurt dit gewoon automatisch. Ik kijk veel naar deze zenders dus dat is gewoon niet te doen. Ook de gids van BBC First klopt totaal niet. Klantendienst twee keer gebeld, aan de lijn na verschrikkelijk lang wachten, gingen mij terug bellen, natuurlijk niets gehoord.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@marloes er is een duidelijk antwoord vanuit BBC en ik ga je die geven. Dit probleem ligt dus niet bij Orange maar bij BBC zelf . Dit is wat BBC terug koppelt naar hun klanten ;:
We are aware that some viewers have continued to experience problems with the subtitles on BBC Entertainment and our technical teams are working hard to resolve these issues. We are very sorry for any frustration this has caused.
Best wishes,
BBC Studios
We zijn ons ervan bewust dat sommige kijkers problemen blijven
ondervinden met de ondertitels op BBC Entertainment en onze
technische teams
werken er hard aan om deze problemen op te lossen. Onze excuses voor
de frustratie die dit heeft veroorzaakt.
Dit is dus letterlijk wat BBC zegt. Bij elke provider zijn dezelfde problemen. Deze vraag is dus gesteld rechtstreeks aan de BBC.
Ik heb de test even gedaan...heb de zenders BBC entertainment en BBC first opgezet met ondertiteling. Heb vervolgens naar een vriend gebeld om te vergelijken...en bij beide zenders liep bij mij de ondertiteling niet correct ( veel te snel voorbij) terwijl bij mijn vriend ( telenet ) alles normaal verliep?
Waar zit dan de fout???
De EPG loopt nu wel normaal want dat was een paar dagen geleden ook niet het geval.
Je kan de ondertiteling ook uitzetten. Ik kijk naar die zenders zonder ondertiteling.
De Tv gids klopt idd niet altijd, maar dat is reeds al gemeld bij Orange.
Geachte bedankt,
Maar sorry wat u zegt is geen oplossing, ik ken nog een beetje Engels, maar toch is het moeilijker om een serie te volgen. Bij Telenet werden die posten gewoon automatisch ondertiteld, hier kan je zogezegd ondertitelen, maar het is een lachertje. De Orange decoder is goedkoper, maar als je gebruiksgemak en mogelijkheden bekijkt is er wel een enorm groot verschil. Bv bij al het voetbal staat niet of het om een live wedstrijd gaat, dus je weet na een tijd niet meer of het om een nieuwe of oude wedstrijd gaat. Trouwens heb vandaag meer dan een half uur naar Orange gebeld, wanneer je ook belt je krijgt geen verbinding of moet enorm lang wachten, zo kan ik ook de goedkoopste zijn, als dit zo voort gaat, zal ik zeer snel Orange buiten kieperen.......
Wij hebben de laatste tijd ook veel problemen met de ondertitteling. Soms werkt het en soms ( merendeel) niet. Als dit probleem zich blijft voorkomen overwegen wij ook om naar een andere provider over te schakelen. Ik weet dat bij Telenet dit probleem niet bestaat.
Moet ook minstens 1x per week de decoder heropstarten omdat de ondertiteling niet mee komt. Er is ondertussen al een nieuwe decoder geplaatst voor een andere reden en dacht dat dit probleem ook zou opgelost zijn maar tevergeefs...
Het kan toch niet zijn dat je wekelijks je decoder moet heropstarten omdat je geen ondertiteling hebt ( BBC first...)