Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Rekruut scout

oplossing voor meerdere TV toestellen na stop analoge TV

welke oplossing gaat Orange bieden aan mensen die op 1 TV toestel digitaal kijken en op 2 of 3 andere toestellen ( nu gratis) analoog tv kijken als Telenet stopt met de analoge distributie

meerdere digibox (digicorders ) huren zo ja aan welk prijs ( is het 3 maal 9€ = 27€ erbij tellen per maand bij u abonement)

of gaan ze naar een oplossing zoals bij Telenet waar u door een Ci + kaart aan te kopen voor de 3 bijkomende TV toestellen, aan een éénmalige aankoopprjs van 69€ per kaart eveneens digitaal TV kan kijken op de bijkomende toestellen zonder een digibox of digicorder te huren (zou éénmalige aankoop zijn van 3 x 69€ = 207€)

vraag ofwel orange plus 27€ per maand gedurende de ganse looptijd van u abonement of Telenet éénmalige aankoop van 207€  voor de looptijd van u abonement.

mvg Marc

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Highlighted
Leidende sjamaan

@trspitfire  Dat is een zeer goede vraag. Zou echt niet klantvriendelijk zijn om ineens het abonnement omhoog te zetten met 27 euro per maand om de decoder te huren. Nu heeft Orange geen CI+ modules maar ze zouden eventueel als tegemoetkoming de decoders ook een jaar lang gratis laten huren zoals ik bij Telenet gelezen heb. Weet wel dat het allemaal vanaf volgend jaar gaat beginnen in verschillende uitrollen per gemeente. Misschien kan @Totem al een kleine uitleg geven omtrent dit gebeuren? 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Ik kijk op 2 tv analoog. Op een derde tv digitaal via decoder van orange, op 9 maart zijn we plotseling zonder 2 tv. nl. In keuken en slaapkamer. Vanuit deze tv s vertrekt er telkens een coaxkabel naar de meterkast waar deze kabels vertrekken, tevens het modem van orange 

hoe kan ik de beide tv’s na 9 maart nog laten spelen.?

grts

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

welke oplossing gaat Orange bieden aan mensen die op 1 TV toestel digitaal kijken en op 2 of 3 andere toestellen ( nu gratis) analoog tv kijken als Telenet stopt met de analoge distributie

meerdere digibox (digicorders ) huren zo ja aan welk prijs ( is het 3 maal 9€ = 27€ erbij tellen per maand bij u abonement)

of gaan ze naar een oplossing zoals bij Telenet waar u door een Ci + kaart aan te kopen voor de 3 bijkomende TV toestellen, aan een éénmalige aankoopprjs van 69€ per kaart eveneens digitaal TV kan kijken op de bijkomende toestellen zonder een digibox of digicorder te huren (zou éénmalige aankoop zijn van 3 x 69€ = 207€)

vraag ofwel orange plus 27€ per maand gedurende de ganse looptijd van u abonement of Telenet éénmalige aankoop van 207€  voor de looptijd van u abonement.

mvg Marc

Ugh @trspitfire,

Je kan altijd een extra decoder huren aan de prijs van 9€/maand.
Een andere (gratis) mogelijkheid is tv kijken via je Orange Tv app op je tablet of je smartphone, je zult binnenkort ook Orange TV kunnen kijken op je PC via webbrowser.

Je kan je Orange TV app combineren met een Chromecast en het beeld op een andere smartTV casten.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

@trspitfire 

Ik heb er aan gedacht mijn iPhone of iPad middels een HDMI kabel aan de betreffende tv te hangen en dan zo via de app kijken op tv. Heeft iemand dit al eens geprobeerd. 

Grts

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Jules257  technisch gezien werkt dit niet helaas. Ik heb ook al wat dingen geprobeerd toen in de tijd maar het werkte niet.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
0 pluimen
Highlighted
Ervaren genezer

Heeft Orange geen programma zoals yelo play van Telenet, waar je dan via pc op het internet TV kan kijken of app voor de MI box?

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Surfer  schreef:

Heeft Orange geen programma zoals yelo play van Telenet, waar je dan via pc op het internet TV kan kijken of app voor de MI box?

Nog niet, maar het komt eraan. Hebben ze beloofd. Uiteraard, naar goede Orange gewoonte, met de nodige portie geduld.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren genezer

Dan vrees ik dat we lang zullen moeten wachten.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Surfer  schreef:

Dan vrees ik dat we lang zullen moeten wachten.

Dat ligt inderdaad in de lijn der verwachtingen ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen