Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-23 20h16
Antwoorden: 4 antwoorden
Iemand enig idee?
series opnemen, geen probleem, film opnemen, is altijd met rood kruis en er is helemaal niets opgenomen
Heb klantendienst al 3 maal gebeld, steeds op wacht gezet, ze gaan het onderzoeken en weten het zelf nog niet hoe het komt, heb wel ondervo,nden dat een opname dezelfde dag kan bekeken worden, maar de volgende dag staat het met een rood kruis en is de opname niet meer te bekijken. heb ook opname bescherming aangezet, zelfde probleem 😞
Mvgr
Sorry voor de late reply, is nog altijd hetzelfde, heb al een software update gedaan, reset, harddisk geformateerd enz. ik denk dat die decoder moet vervangen worden. Kan ik hiermee in een orange winkel terecht?
mvgr
JanDS
Neen, @JanDS in een winkel kan je geen apparaten omwisselen
Je moet naar de 5000 bellen