annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Film te bepalen" in tv-gids

Topic gestart op: 17-04-18 09h03

Antwoorden: 4 antwoorden

a148146
Leidende verkenner

"Film te bepalen" in tv-gids

OPGELOST

ik probeer hier al enkele keren een langspeel film te programeren, maar dit kan je gewoon niet omdat er bij Orange TV te bepalen in de TV gids staat. Hebben nog mensen dit probleem of heb ik dit enkel want ben nog maar enkele dagen klant. Ik vind het wel handig dat je de inhoud op de tv kan lezen omdat mijn zicht niet zo goed meer is, en in een weekblad zijn die letters kleiner. Ik heb in de tijd al dezelfde meserie gekend bij Belgacom.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik probeer hier al enkele keren een langspeel film te programeren, maar dit kan je gewoon niet omdat er bij Orange TV te bepalen in de TV gids staat. Hebben nog mensen dit probleem of heb ik dit enkel want ben nog maar enkele dagen klant. Ik vind het wel handig dat je de inhoud op de tv kan lezen omdat mijn zicht niet zo goed meer is, en in een weekblad zijn die letters kleiner. Ik heb in de tijd al dezelfde meserie gekend bij Belgacom.

Ugh! @a148146

 

"Film te bepalen" is te wijten aan een probleem met de zenders van de Medialaan (VTM/Q2/Vitaya,..) die hun gegevens niet meer kunnen doorspelen naar Orange. We zijn hier van op de hoogte en werken aan de oplossing.

"Informatie niet beschikbaar" komt door het feit dat je decoder niet goed verbonden is met het internet (kabel/WiFi). Je kan die connectie makkelijk hernieuwen door het volgende te doen.
Instellingen > netwerk > technisch > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden is met WiFi of kabel volg je de stappen.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik probeer hier al enkele keren een langspeel film te programeren, maar dit kan je gewoon niet omdat er bij Orange TV te bepalen in de TV gids staat. Hebben nog mensen dit probleem of heb ik dit enkel want ben nog maar enkele dagen klant. Ik vind het wel handig dat je de inhoud op de tv kan lezen omdat mijn zicht niet zo goed meer is, en in een weekblad zijn die letters kleiner. Ik heb in de tijd al dezelfde meserie gekend bij Belgacom.

Ugh! @a148146

 

"Film te bepalen" is te wijten aan een probleem met de zenders van de Medialaan (VTM/Q2/Vitaya,..) die hun gegevens niet meer kunnen doorspelen naar Orange. We zijn hier van op de hoogte en werken aan de oplossing.

"Informatie niet beschikbaar" komt door het feit dat je decoder niet goed verbonden is met het internet (kabel/WiFi). Je kan die connectie makkelijk hernieuwen door het volgende te doen.
Instellingen > netwerk > technisch > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden is met WiFi of kabel volg je de stappen.

 

Totem

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Ja maar had ik u dit al eens niet gezegd of iemand anders van de staf bij Orange dat dit niet aan dat kan liggen; want anders had telenet en proximus toch ook dat zelfde probleem? Proximus heeft nu zeer veel problemen, maar dit is enkel voor mensen die geen vdsl hebben en die niet dicht bij de rop zitten. Ik had dat en zad er heel dicht bij en had dus geen problemen, maar ben naar Telenet gegaan voor hun formule van films en Proximus is de duurste Operator van België.

0 pluimen
diablo66614
Aspirant verkenner

Hallo,

Hier van het zelfde, gisteren the x-files en game of trones opgenomen.

Vandaag zin om te kijken en ja hoor van beide 10 min. opgenomen.( er stond ook film te bepalen)  Bedankt orange om dit te verprutsen, zal dit ook weer zo snel opgelost worden als alle andere problemen zoals het slechte zappen (haperen).

 

0 pluimen
raskit
Veteraan verkenner

Heb ik de laatste week inderdaad ook gehad, was ook iets op Q2, "te bepalen", het echte programma staat geprogrammeerd voor 5 minuten. Alles errond dan maar opgenomen maar ideaal is dit niet...

Dit was trouwens al de hele week hetzelfde, dus vreemd dat dit niet opgelost kan/kon worden.

Vroeger eigenlijk nooit last mee gehad, enkel de laatste weken zie ik vaker "nog te bepalen" of "geen info" verschrijnen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen