annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tv gids

Topic gestart op: 06-10-20 09h44

Antwoorden: 5 antwoorden

marloes
Gewaardeerd verkenner

tv gids

Is het nu zo moeilijk om de gids een beetje juist te maken. Bij Eurosport 1 is het drie weken giro, maar het blijft er fout op staan. Bij het Belgisch voetbal op Eleven staat het nooit juist, meestal staat er geen gegevens. En dan valt mijn Decoder nog enkele keren per week uit, het antwoord zal weer zijn, u weet waar u voor gekozen hebt, een goedkoop en simpel antwoord, waar ik niks aan heb als de decoder uitvalt, ik heb mijn beslissing bijna gemaakt, want dit is niet goed genoeg voor mij, ieder zijn mening...prettige week

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@marloes  het zijn eigenlijk twee vragen of problemen die je vermeld. 

Om te beginnen bij de tv gids : als de informatie vanuit het productie huis niet correct wordt door gegeven blijft die informatie niet juist in je tv gids. Het is aan het productie huis om de programma's tijdig door te geven in de tv gids zodat er ook de juiste informatie in staat. Als je ziet staan geen informatie beschikbaar wil dat zeggen dat de programmatie niet is door gegeven wat er uitgezonden gaat worden. Je kan dit altijd door geven aan Orange zodat ze er naar kunnen kijken wat er fout gaat. Als niemand dat door geeft en Orange is er niet van op de hoogte dan kan dat zijn dat er meerdere hetzelfde probleem ervaren maar dat er geen oplossing komt. Want als Orange door krijgt dat alles goed is maar het tegendeel is daar dat het niet correct is kan Orange wel stappen ondernemen. 

Betreft het uitvallen van je decoder : je kan al eens zien of er in de decoder geen slimme energie stand zit. Die zorgt er namelijk voor dat je decoder uitgaat na een aantal uur voor stroom besparing. Moest dit niet het geval zijn kan je dan iets specifieker zijn met het geen wat je bedoeld dat de decoder uitvalt . 

Wel belangrijk te weten dat je decoder niet in een gesloten kast kan staan. De decoder loopt namelijk warm op en door dat deze te warm wordt kan die stil vallen om af te koelen. Dat is een beveiliging in de decoders om brand te voorkomen maar dat kan wel eventueel de uitvallen verklaren.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen