Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-20 12h39
Antwoorden: 5 antwoorden
Hopelijk geen akelig neveneffect van de Brexit...
@nicqi heb toch nergens een communicatie hiervan gezien of gelezen of gehoort. Heb net eens in mijn tv gids gekeken ( telenet maar is dezelfde kabel ) en daar staan de zenders gewoon in. Misschien zijn er nog andere die hetzelfde voor hebben. Moest het verdwijnen zou het wel gecommunniceerd worden naar de klanten.Moest je echt zeker willen zijn kan je altijd de klantendienst bellen de 5000. Wat je ook eens ff kan doen is de decoder met de schakelaar eens uitzetten ff een minuut wachten en terug opstarten. Kanzijn dat deze de tv gids dan opnieuw herlaad en je de betreffende posten terug ziet.
@patrick2 , ik heb de decoder heropgestart en nog steeds hetzelfde.
Gebeld met 5000 en daar hebben ze geen weet dat het verdwijnt. Oef!
Het gaat er waarschijnlijk om dat BBC hun programma's later in plant. Dus nu afwachten...
Bedankt voor je antwoord.
@patrick2 , ik heb de decoder heropgestart en nog steeds hetzelfde.
Gebeld met 5000 en daar hebben ze geen weet dat het verdwijnt. Oef!
Het gaat er waarschijnlijk om dat BBC hun programma's later in plant. Dus nu afwachten...
Bedankt voor je antwoord.
Ugh @nicqi,
Er ontstond inderdaad een technisch incident op onze decoder. Het zou opgelost zijn, maar als het nog niet in orde is, aarzel zeker niet om contact op te nemen de technische dienst zodat zij dit voor je analyseren!
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |