annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen met Voip op orange modem

Topic gestart op: 02-11-21 09h29

Antwoorden: 1 antwoord

Gino123456
Ervaren verkenner

Bellen met Voip op orange modem

OPGELOST

Hoi, 

 

ik heb een internet voip telefoon van Gigaset pro S650 IP. Ik wil ik een telefoon lijn abonnement nemen op OVH telecom frankrijk €1,20 per maand. Kan dit gewoon werken met de orange modem of moet ik nog iets speciaals voorzien ?  https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/voip/decouverte.xml

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
luukske
Ervaren verkenner

Je hebt sowieso ook het DECT/VOIP basisstation nodig om dit de laten werken, alleen het DECT toestel is niet voldoende. Het basisstation verbind je via een ethernetkabel met je router of je Orange modem en het DECT toestel verbind je dan draadloos aan je basisstation.

Dan nog het basisstation instellen met de settings van je VOIP provider en je bent vertrokken….

Overigens kan het ook zijn dat je eigen router zowel DECT als VOIP al heeft ingebouwd. Dan is een basisstation niet nodig.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
luukske
Ervaren verkenner

Je hebt sowieso ook het DECT/VOIP basisstation nodig om dit de laten werken, alleen het DECT toestel is niet voldoende. Het basisstation verbind je via een ethernetkabel met je router of je Orange modem en het DECT toestel verbind je dan draadloos aan je basisstation.

Dan nog het basisstation instellen met de settings van je VOIP provider en je bent vertrokken….

Overigens kan het ook zijn dat je eigen router zowel DECT als VOIP al heeft ingebouwd. Dan is een basisstation niet nodig.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen