annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Constante disconnect met internet

Topic gestart op: 20-10-21 11h04

Antwoorden: 10 antwoorden

jordybe98
Gewaardeerd verkenner

Constante disconnect met internet

Het is nu iedere morgen wanneer ik rustig een potje fifa wil spelen op de pc dat ik gedisconnect word van het internet! s'avonds heb ik dit niet, en kom niet af met reboot de modem eens want dat doe ik al ! gelieve hiervoor een oplossing te geven want anders stap ik terug over naar Telenet.

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@jordybe98  

Kun je ook eens meer info geven hoe je dan verbonden bent op je netwerk ? 

Want anders denk ik niet dat we veel oplossingen kunnen geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jordybe98
Gewaardeerd verkenner

met een powerline, maar kom niet af met dat het het probleem is van de powerline, want bij telenet ging alles perfect 😛 

patrick2
Wijze
Wijze

@jordybe98  

Tja blijkbaar kan je zelf heel goed je probleem al oplossen. 

Je zegt herstart de modem niet want dat heb ik gedaan , je zegt al kom niet af met de powerline want bij Telenet werkte dit wel. 

Wat wil je dan nog testen ? Niks want er is dan niks te testen. Of wel probeer je het met een rechtstreekse kabel of wel reset je de powerlines. En mij lijkt het eerste wel de beste optie om het te testen. 

Maar goed ik heb maar ervaring hiermee dus wie ben ik dan om te zeggen herstart je modem en kijk je powerlines na. En test zeker met een rechtstreekse kabel of er geen disconnecties zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jordybe98
Gewaardeerd verkenner

jullie komen altijd met hetzelde af en het werkt niet! en ik kan geen directe kabel leggen van de modem naar mijn pc want er zit een gang tussen ! en HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST!

Leden met de meeste pluimen