annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Topic gestart op: 13-03-18 19h42

Antwoorden: 13 antwoorden

bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Pat21
Rekruut scout

Al oplossing voor dit probleem?

0 pluimen
M_016
Ervaren verkenner

Neen, zelf heb ik de betrokken "oude" Orange TP-Link vzervangen door een Orange Huawei

Beide de nieuwe Orange Huawei B535 of de vorige Orange Huawei B525 zijn ok (hebben dit probleem niet)

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Ugh Bert,

 

Kan dit document je verder helpen (zie de afbeeldingen  ↓ ) ?

 

Moge dit euvel snel verholpen zijn!

 

Zonnegroet,

Totem

 

 

 

 

 

Hellavik
Gewaardeerd verkenner

Hey @Totem

 

En waar kuunnen wij deze firmware downloaden? Automatisch downloaden doet hij niet. Heb al eens gekeken op de site van de fabrikant (TP-link). Heb van hun website de firmware gedownload en proberen te installeren maar helaas zonder succes, gezien de software niet gemaakt is voor de firmware van Orange. Zolang Orange haar GPL firmware niet vrij geeft zullen we niet kunnen updaten... Ik zie wel bij collega's of mijn vader dat zij een nieuwere firmware hebben (geen log-in scherm meer)

 

Met vriendelijke groeten,

Cliff

 

 

Orange Error.pngOrange updater.png

 

 

 

Leden met de meeste pluimen