annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox online herladen

Topic gestart op: 29-12-21 15h51

Antwoorden: 2 antwoorden

RonaldV
Ervaren verkenner

Flybox online herladen

OPGELOST

Beste allen, wie kan mij uitleggen :

Ik wil mijn Flybox data online bijladen.

Fluitje van een cent zegt Orange, in de klantenzone, voor € 5,00 of € 10,00 evenveel GB's. Zo gefikst.

Niet dus, in de klantenzone het tel nummer ingeven werkt niet, want als ik mijn nummer ingeef, krijg ik de melding dat dit geen Orange gsm nummer is...

Een andere mogelijkheid (om online te herladen) vind ik niet...

Ligt het aan mij ?

Weeral bedankt om mee te denken...

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RonaldV
Ervaren verkenner

Aan allen die het interesseert, hierbij de "fluitje-van-een-cent"-procedure voor online herladen Flybox.

(de pukcode en klantennummer kwestie waar TomB naar verwijst is nodig in het geval er een klantenzone moet aangemaakt worden. Dat was bij mij niet het geval, ik zat al in  m'n klantenzone)

Hierbij dan :

Klantenzone (inloggen), "Mijn producten", "Opties en diensten activeren of wijzigen", dan, onder "andere diensten die je kunnen interesseren" : een pull-down : internet op gsm / tablet / laptop, dan uit het lijstje aanvinken, de (éénmalige) aankoop (5 of 10 GB) bevestigen, en daarna nog 's bevestigen (je krijgt dan een sms ter bevestiging. hoe ik die uit m'n Flybox moet uitlezen, daar ben 'k nog niet achter gekomen...) het bedrag wordt bijgevoegd aan je volgende factuur.

Misschien heeft iemand er wat aan...

Grts Ronny

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
RonaldV
Ervaren verkenner

Aan allen die het interesseert, hierbij de "fluitje-van-een-cent"-procedure voor online herladen Flybox.

(de pukcode en klantennummer kwestie waar TomB naar verwijst is nodig in het geval er een klantenzone moet aangemaakt worden. Dat was bij mij niet het geval, ik zat al in  m'n klantenzone)

Hierbij dan :

Klantenzone (inloggen), "Mijn producten", "Opties en diensten activeren of wijzigen", dan, onder "andere diensten die je kunnen interesseren" : een pull-down : internet op gsm / tablet / laptop, dan uit het lijstje aanvinken, de (éénmalige) aankoop (5 of 10 GB) bevestigen, en daarna nog 's bevestigen (je krijgt dan een sms ter bevestiging. hoe ik die uit m'n Flybox moet uitlezen, daar ben 'k nog niet achter gekomen...) het bedrag wordt bijgevoegd aan je volgende factuur.

Misschien heeft iemand er wat aan...

Grts Ronny

TomB
Orange-werknemer

Beste @RonaldV 

U kan deze optie telefonisch via de klantendienst laten activeren.

De kaart van de flybox heeft technisch gezien een telefoon nummer en PUK code. Deze heeft u nodig om de klantenzone aan te maken. De telefoonnummer kan u vinden op de factuur, de PUK code op de simkaart die u heeft ontvangen.

Bellen naar de klantendienst, via jouw klantennummer kan men dit opzoeken. 
U kan hiervoor ook langsgaan in de winkel om de optie toe te voegen en de klantenzone aan te maken.



Groeten,
Tom
Shop medewerker

Leden met de meeste pluimen