annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen aansluiting vaste telefoon op een flybox

Topic gestart op: 28-09-20 22h23

Antwoorden: 1 antwoord

Surfer
Ervaren genezer

Geen aansluiting vaste telefoon op een flybox

Even gebeld naar Orange, om te vragen of er een mogelijkheid bestaat, of je een vaste telefoon kunt aansluiten op de flybox. Dit is voorzien op de achterkant van de flybox.

Om een onbekende reden die wel grappig was, was er een Franstalige dame aan de lijn, die mij te woord was. Maar zij wist het niet goed en werd toen doorgeschakeld naar de verkoopsafdeling. Ik kon niet wachten en legde de hoorn neer.

Na wat zoekwerk op internet en meer bepaald op Orange.fr; kwam het volgende uit de bus:

- Orange levert geen aansluiting (apart) voor vaste telefonie op een flybox, aangezien zij alleen digitale diensten aanbiedt in een pack. Ook al is er een aansluiting voor de vaste telefoon op de flybox, het is er standaard erop gezet.

En dat klopt ook, want voor zover we het hier hebben onderzocht, wordt alleen de vaste telefoon in een LOVE pack aangeboden. De klant kiest dan zelf, of het er gebruik maakt, ja of nee.

De link is zoek geraakt, maar dat is wat er hier uit de bus is gekomen. Tenzij het anders is, laat hier een berichtje achter of commends.

Bedankt...

 

 

 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
ericksb
Ervaren verkenner

dankuwel voor dit bericht, ik dacht hier zelf ook over na en vroeg het mij ook af, wou dit net zelf gaan posten;

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen