annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen warm welkom gevoel

Topic gestart op: 14-09-23 08h54

Antwoorden: 7 antwoorden

timenco
Aspirant verkenner

Geen warm welkom gevoel

Hi

Er moet me even wat van het hart betreft de manieren om contact te leggen met Orange. 

Sinds augustus ben ik van Telenet overgestapt naar Orange. We hebben beslist om geen kabel tv meer te kijken en alle content te streamen. Zelf kijken we amper live TV, dus was dit een logisch gevolg.

Als niet mobiel Orange klant ben ik wel wat teleurgesteld over de kanalen waarmee je in contact kan komen met Orange. Deze houden mijns inziens niet voldoende rekening met de noden van alle klanten. 

Social media kanalen kunnen een breed publiek raken. Maar zelf ben ik al jaren niet meer actief op social media waardoor dit voor mij geen werkbare manier is. 

Bel ik naar de helpdesk, (02) nummer voor mij als niet mobiele klant, dan moet ik mijn gsm nummer elke keer ingeven. Zonde van mijn tijd want ik krijg telkens hetzelfde bericht te horen. 'Wij kunnen uw nummer niet terugvinden...' 

De smartphone apps van Orange werken ook niet zonder Orange nummer. Daar heb ik dus ook niets aan. 

Elke keer opnieuw krijg ik de vraag waarom ik geen mobiel nummer heb bij Orange. Daar heb ik mijn gegronde redenen voor. Dat hoef ik niet elke keer opnieuw te horen, noch hoef ik mij daar voor te verantwoorden.

Ik heb het gevoel dat ik als niet mobiele klant als buitenstaander behandeld wordt en dat geeft mij het gevoel dat ik niet echt welkom ben. Wellicht ben ik verkeerd, maar de eerste indruk is wel één die blijft. 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Chefke
Ervaren verkenner

Beste @timenco,

Zo zitten ze in elkaar en dat gaat alleen maar erger worden naarmate je langer klant bent. Ik heb paar maanden zonder wifi gezeten meer dan 20 keer gebeld en er word gewoon tegen mij geschreeuwd en gezegd dat ik dingen niet wil “begrijpen” heb alsnog netjes alle facturen betaald, en heb besloten om eind van deze maand over te stappen 

0 pluimen
timenco
Aspirant verkenner

Dag @Chefke 

Dat is een heel nare ervaring dat je daar gehad hebt. Vanuit mijn ervaring heb ik nog geen situaties zoals die van u gehad, gelukkig. Integendeel, Orange Helpdesk heeft mij al regelmatig te woord gestaan en we hebben samen naar een structurele oplossing gezocht. Tot op heden ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de diensten die Orange biedt. Het enige waarop ik iets kan zeggen is dat ik, als niet mobiele klant, het gevoel heb dat er heel wat horden te springen zijn om een goed contact te leggen. Eens je over die horden bent is het wel prima. Maar mijns inziens zou hier iets meer bewustwording moeten zijn dat er ook Orange diensten afgenomen worden door niet mobiele klanten.

Hopelijk heb je bij uw volgende internet provider meer geluk 😉

0 pluimen
Chefke
Ervaren verkenner

@timenco Dat klopt zeker ja. Ik hoop dat het bevalt en dat je een goede ervaring aan ze overhoud, ik heb dat helaas niet en zal het bij een andere provider moeten proberen. 
Ik wens je nog wel het beste toe 

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

Je kan altijd gratis bellen naar het nummer: 0800 8 5000. Een stem zegt dan: "Wij hebben je nummer niet herkent. Als je al klant ben druk dan 1." Na het drukken van 1 wordt je doorgeschakeld met de helpdesk. Je moet nergens een GSM-nr ingeven. Op de helpdesk vragen ze dan wel je naam en adres zodat ze kunnen zien dat je wel degelijk klant bent.

En alle info en instellingen die je met de Orange-app kunt lezen/aanpassen; kun je evengoed op de klantenzone (via een webbrowser) doen.

Ik heb tot nu toe alles via deze kanalen kunnen regelen zonder ooit een mobiel nr. te moeten ingeven.

Leden met de meeste pluimen