Pisteur confirmé
 •Â
6 Â messages
Heel erg slecht WiFi
Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonkamer en keuken allemaal geen probleem.
Ideeen iemand?
Skyrim
Pisteur expérimenté
 •Â
23 Â messages
il y a 2 ans
Goede avond Dras 🙂
Heeft u in de afgelopen 3 weken iets veranderd in uw huis wat eventuele storing zou kunnen veroorzaken? Bijvoorbeeld recent van lampen verwisseld, verlichting of andere elektronische apparatuur in de kamer en of bij de modem geplaatst die er daarvoor niet was? Sommige apparatuur veroorzaakt ruis in de bedrading van uw huis wat als stoorzender kan werken. Andere apparatuur kan elektromagnetische straling uitzenden wat het radio signaal van uw modem verstoord. Als u de afgelopen 3 weken nieuwe apparatuur heeft geĂŻnstalleerd, dan zou deze nieuwe apparatuur de oorzaak kunnen zijn. Met name kerstverlichting is een bekende stoorzender.
Indien u niets heeft veranderd zou u kunnen kijken of er nieuwe firmware voor uw modem beschikbaar is. Het probleem kan natuurlijk ook bij de wifi versterker kunnen liggen.
Hopelijk kunt u hier iets mee 🙂
3
Josette
Ervaren verkenner
 •Â
7.5K Â messages
il y a 2 ans
@Dras een goedemorgen,
heb je dit al eens gedaan? Alles stekkers uit de muren
halen modem, router enz ook je toestellen volledig uitzetten.
Dan na een 10 tal minuten alles weer erin steken en even afwachten?
Succes.
0
RizlaineB
Ervaren verkenner
 •Â
1.1K Â messages
il y a 2 ans
Hallo @Dras ,
Als geen van deze oplossingen je heeft geholpen, neem dan contact op met onze klantenservice 🙂
Rizlaine
0
0
Jessiedevos
Pisteur confirmé
 •Â
15 Â messages
il y a 2 ans
We waren vorig jaar in oktober van telenet naar Orange tv overgeschakeld, heeft niet lang geduurd of we waren weer naar een andere provider gegaan… internet is niet zo top terwijl we bijbetaalde voor het snelste internet van het mobiele gedeelte heb ik totaal geen klachten maar internet kan wel verbetering gebruiken
1