Profil de Dras

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

dimanche 19 novembre 2023 21:01

Heel erg slecht WiFi

Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonkamer en keuken allemaal geen probleem. 
Ideeen iemand? 

Pisteur expérimenté

 • 

23  messages

il y a 2 ans

Goede avond Dras 🙂

Heeft u in de afgelopen 3 weken iets veranderd in uw huis wat eventuele storing zou kunnen veroorzaken? Bijvoorbeeld recent van lampen verwisseld, verlichting of andere elektronische apparatuur in de kamer en of bij de modem geplaatst die er daarvoor niet was? Sommige apparatuur veroorzaakt ruis in de bedrading van uw huis wat als stoorzender kan werken. Andere apparatuur kan elektromagnetische straling uitzenden wat het radio signaal van uw modem verstoord. Als u de afgelopen 3 weken nieuwe apparatuur heeft geĂŻnstalleerd, dan zou deze nieuwe apparatuur de oorzaak kunnen zijn. Met name kerstverlichting is een bekende stoorzender. 

Indien u niets heeft veranderd zou u kunnen kijken of er nieuwe firmware voor uw modem beschikbaar is. Het probleem kan natuurlijk ook bij de wifi versterker kunnen liggen.

Hopelijk kunt u hier iets mee 🙂

 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Nee. Er is helemaal niks verandert. Van de ene op de andere dag was mijn WiFi weg

Pisteur expérimenté

 • 

23  messages

Heeft u de laatste firmware in de modem? Deze kunt u zelf updaten. Mocht u de laatste firmware hebben en al een reset van uw modem gedaan hebben, dan kan het zijn dat uw modem een defect heeft, misschien dat een van de antennes niet goed meer werkt waardoor de signaal sterkte is verminderd.

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Beste @Dras

Dit heb ik ook gehad en is uiteindelijk zo ver gekomen dat ik nu een paar maanden verder ben en nog steeds geen wifi heb. Ik heb uiteindelijk besloten over te stappen want werd gewoon belachelijk gemaakt door de medewerker van orange en het was mijn “probleem” en alles werkt gewoon netjes volgens hun terwijl dit totaal niet het geval is.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Dras een goedemorgen,

heb je dit al eens gedaan? Alles stekkers uit de muren

halen modem, router enz ook je toestellen volledig uitzetten.

Dan na een 10 tal minuten alles weer erin steken en even afwachten?

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Ervaren verkenner

 • 

1.1K  messages

il y a 2 ans

Hallo @Dras ,

Als geen van deze oplossingen je heeft geholpen, neem dan contact op met onze klantenservice 🙂

Rizlaine

Pisteur confirmé

 • 

15  messages

il y a 2 ans

We waren vorig jaar in oktober van telenet naar Orange tv overgeschakeld, heeft niet lang geduurd of we waren weer naar een andere provider gegaan… internet is niet zo top terwijl we bijbetaalde voor het snelste internet van het mobiele gedeelte heb ik totaal geen klachten maar internet kan wel verbetering gebruiken

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ja het gaat ook niet lang meer duren voor ik terug van Orange naar Telenet ga. Ben 5j Orange klant. Maar de laatste 3j iedere jaar wel iets van miserie. Nu gaat mijn WiFi de helft van de tijd in de woonkamer ook al niet meer. Andere providers zijn misschien duurder maar wel beter precies 

Loading...