annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet down maar netflix niet?

Topic gestart op: 13-06-20 12h18

Antwoorden: 3 antwoorden

LizVanPraet
Aspirant verkenner

Internet down maar netflix niet?

Hallo,

Gisteren bij mij ook internet én 4G down, intussen opgelost maar ik zit nog met een vraag: ik heb enkel vast internet en mobiele telefonie bij Orange, en kijk Netflix op smart tv via mijn internetverbinding. Gisteren meer dan een uur aan het zoeken geweest voor ik door had dat het probleem bij Orange lag en niet aan mijn pc/ router, omdat vreemd genoeg Netflix de hele avond is blijven werken,. Een internet panne leek mij dus uitgesloten (tot ik merkte dat 4G en het contact center van Orange ook plat lagen)... Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat 4G en internet niet werken, maar netflix via datzelfde internet wel??? Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@LizVanPraet  eigenlijk is het dat heel simpel te verklaren : Netflix kan je offline kijken als je de films hebt gedownload. Hier heb je het artikel:

https://www.esquire.com/nl/mantertainment/a26549432/netflix-offline-films-series-downloaden/

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
LizVanPraet
Aspirant verkenner

@patrick2 : Ik heb het over Netflix op mijn smart tv, voor zover ik weet kan je niet downloaden op een smart tv, en ik heb opzettelijk ook series getest die ik nog nooit eerder heb bekeken... Af en toe wel een foutmelding of wat langer om iets te laden, maar afspelen zonder enig probleem. En al die tijd onmogelijk om een internetpagina te openen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LizVanPraet  heb eens gezocht maar niet veel gevonden helaas. Dan heb ik er ook niet echt een verklaring voor waarom je offline kan kijken. Of er is iets aangepast bij Netflix op zijn platformen door de corona tijd , of er is gewoon iets fout gelopen waardoor jij geluk hebt gehad.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen