annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Livebox fiber app

Topic gestart op: 13-03-24 22h14

Antwoorden: 3 antwoorden

pieterboucique
Rekruut scout

My Livebox fiber app

Hallo,

Ik zou graag de WIFI-toegang beheren voor mijn kinderen. Dit zou moeten kunnen via de Livebox Fiber app. 

Als ik die app download en open krijg ik "Livebox Fiber niet gev..." met 2 keuzes:

- Je Livebox Fiber installeren?

- Verbinden met de wifi van een Livebox Fiber?

De Livebox Fiber is al geïnstalleerd door de installateur van Orange. Als ik dat opnieuw doe wijzigt er niets.

en als ik verbinden kies openen de WIFI-instellingen van mijn smartphone en kan ik het WIFI netwerk van Orange kiezen en dan gebeurt er niets.

Hoe kan ik deze app gebruiken?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Beccatje87
Aspirant verkenner

Ik kan de tijden van wifi voor de Kids gebruiken, door op router beheren te klikken (via mijn gsm) en daar de roosters in te stellen.. had zelfde probleem als u met die app, da lukte nie

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @pieterboucique ,

Ik ben het niet 100% zeker maar ik vermoed dat deze app voor de fibermodem is van Orange vermits er gesproken wordt over de Livebox Fiber. Deze is nog maar bij een beperkt aantal klanten in gebruik vermits fiber nog maar in enkele steden aan het "proefdraaien" is. Ben jij één van de gelukkige die reeds op het fiber net aangesloten zit?

De meeste mensen zijn aangesloten met de Livebox cable en de app zal hier vermoedelijk niet mee werken. 

Vergis je niet, alle abonnementen noemen nu "fiber" omdat de bekabeling in de straat grotendeels via fiber loopt. Echter het laatste stuk verloopt nog via coax en daar heb je de dus de Livebox cable voor nodig.

Zelf heb ik nog de oude modem dus kan ik het niet snel even testen. Mocht de app niet met je huidige modem werken kun je altijd surfen naar http://192.168.0.1 om zo op de configuratiepagina van je modem te komen. Dit doe je best met een laptop of een tablet met groot scherm. Werkt naar mijn gevoel iets beter dan een gsm.

Voor de Livebox cable vermoed ik dat deze app het zal worden, echter beschikbaar vanaf eind 2024.
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@pieterboucique  een goedemorgen,

Verwijder je app eens op de goede manier via instellingen.

Start je toestellen beide helemaal terug op.

Download dan de app eens opnieuw en kijk of er dan iets verandert?

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen