annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude modem wisselen voor de nieuwe modem, kost prijs 108 euro ?

Topic gestart op: 28-06-23 10h50

Antwoorden: 17 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Oude modem wisselen voor de nieuwe modem, kost prijs 108 euro ?

OPGELOST

Beste,

 

Daarnet even met Orange klantendienst gebeld, na tal keren doorverbinden kreeg ik iemand aan de lijn.

Mijn vraag was dus, als ik Orange Gigabit neem. Moet ik dan de kost nog betalen van de modem.

Zijn antwoord was ja, en je moet ook nog eens de technieker betalen. 

Dat zou op 108 euro komen, ik viel bijna van mijn stoel. 

 

Dus 10 euro extra voor het internet, 49 voor de modem en nog eens de technieker die ik zou moeten betalen. Je kan zeggen wat je wil, maar je concurrent laat ons die modem gewoon zelf installeren. 

Dat ik die modem nog moet betalen tot daar aan toe, maar mij nog eens technieker kosten aanrekenen. Toen ik bij Telenet zat, heb ik zelf mijn modem mogen installeren. Zonder al te veel problemen, echt moeilijk is dat nu ook niet. 

 

Tevens ben ik even gedoken in jullie diensten, en daar staat nochtans in dat we ook zelf installatie mogen doen. Waarom moet er dan altijd een technieker aan te pas komen vraag ik mij af. 

Want wat is die zelf installatie optie dan ? 

 

 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

info hier @KBE 

De nieuwe Livebox Cable - Tribe (orange.be) 

Gewoon om te hebben: Als je je modem wilt omruilen voor de nieuwe modem, betaal je €49 voor de omruiling + €59 voor de installatie.

Als je de gigaboost activeert kost het niks : Voor My Comfort Service klanten en klanten die Gigaboost activeren is de omwisseling gratis 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
KBE
Ervaren verkenner

Ik ga gewoon zelf langs de winkel gaan en eens horen wat zij al meer weten.

Die klantendienst is van niets op de hoogte zo lijkt, eerst 20 min in wacht gezet.
Voor dan niets meer te horen van die persoon, de 2de legt gewoon op omdat ik even mijn klantennummer aan het zoeken was. De 3de wist er ook niets van en de 4de kwam dan met dit verhaal. Duidelijk dat ze daar geen briefing gekregen hebben als ze alles moeten doorschuiven. 

Hier ligt nog geen glasvezel, maar voor die gigabit te  nemen heb je hun nieuwe modem nodig. 

Straks wel eens horen in de winkel wat zij meer weten. 

Bedankt alvast voor even die zelf installatie te verduidelijken. 

Mag nu toch wel tijd worden bij Orange dat we zelf onze modem mogen installeren. 

Zo hebben techniekers ook minder werk druk. 

Gregory
Wijze
Wijze

Zie het hier Orange komt deze maand met 1Gbps in Vlaanderen, met nieuwe modem en tv-box - DataNews (knack.be)

Kan zijn de de modem upgrade gratis is - technieker niet

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Laat iets weten, @KBE 

Zie het nu staan, zonder fiber is redelijk nieuw - Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België

Dan heb je inderdaad een andere modem nodig.  Huidige zou aan 600 Mbps al problemen geven

Persoonlijk kom ik met mijn 150 Mbps wel toe

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen