annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem VRT max op google tv

Topic gestart op: 15-03-24 16h54

Antwoorden: 22 antwoorden

Orangeglade
Gewaardeerd verkenner

Probleem VRT max op google tv

Sinds twee dagen ondervind ik problemen met vrt max op mijn twee google tv toestellen.

Stream valt stil na een aantal seconden. 

Letterlijk alle andere streaming apps werken wel naar behoren.

Via een hotspot op mijn smartphone (mobiel netwerk) werkt vrt max wel naar behoren.

Heb de modem al gereset. Geen verbetering.

Al verschillende wifi apparatuur/setups getest. Geen verbetering.

Iemand die me verder kan helpen?

Alvast bedankt

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Ferdiverleysen
Aspirant verkenner

Heb probleem met Android TV . Heb gebeld naar 5000 daar werd me vertelt dat het probleem bij de app zelf lag en ze er niks konden aan doen .Na een tweede telefoon gaven ze me toe dat er problemen waren en ik geduld moest hebben. Na een telefoon naar VRT werd me gezegd dat Orange een probleem had met een update .Normaal gezien zou dit gisteren namiddag in orde zijn ... Noppes .En Orange vertikt het om hun klanten een deftige uitleg te geven .Ik zou zeggen veranderen en de rotzooi opzeggen . Ik heb de problemen al sinds vrijdag 15/03.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Beetje eigenaardige redenering @Ferdiverleysen 

Als het probleem aan de app van VRT ligt, moet Orange uitleg komen geven 

Orange wordt beladen met alle zonden van Israel

0 pluimen
Jo402
Aspirant verkenner

Hallo, 
Heb ook sinds twee dagen problemen, van alles geprobeerd maar niks helpt. En het is enkel VRTMax waarmee er problemen zijn, alle anders apps werken naar behoren. Ik kijk via Google Chromecast. Op mijn telefoon hetzelfde. Enkel als ik mobiele data gebruik zijn er geen onderbrekingen.
Waaraan zou dit kunnen liggen? Is VRT al op de hoogte gebracht?

Johanbaus
Aspirant verkenner

Ik heb net hetzelfde probleem alle apps werken zonder problemen enkel VRT Max app blijft constant hangen ! Ik heb al cache geheugen gewist en app opnieuw geïnstalleerd maar geen oplossing ! Ook het resetten van de modem werkt niet . Het is een Android tv van het merk medion .

FVBIzegem
Veteraan verkenner

Zijn wij dan de enige die deze fout ervaren?

Leden met de meeste pluimen