annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Snelheid giga fiber blijft gelijk aan snelheid vorig abonnement zen fiber

Topic gestart op: 04-04-24 12h52

Antwoorden: 8 antwoorden

CrazyPilot64
Gewaardeerd verkenner

Snelheid giga fiber blijft gelijk aan snelheid vorig abonnement zen fiber

OPGELOST

Ik ben overgeschakeld van Zen Fiber naar Giga Fiber maar de snelheid blijft zoals die was van de Zen Fiber.

Helaas kan je ook nog altijd niet de Netflix App installeren.  

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JanSan333
Ervaren verkenner

Ja kan de Netflix App niet rechtstreeks downloaden zodat die tussen je TV Apps staat??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @CrazyPilot64 ,

Hoeveel was je snelheid met Zen Fiber?
Als de snelheid minder dan 450à480Mbps was dan zal het niet veel nut hebben dat je Giga Fiber neemt want dan zat je nog niet eens aan het maximum van de Zen Fiber. Dat kan verschillende redenen hebben.
(Wifi, coax, eigen toestellen).

Ivm Netflix, ik heb jaren met 100Mbps Netflix gekeken via een Chromecast en dit zonder problemen. Ik vermoed dus dat je best eens bekijkt of het niet slim zou zijn om bvb een mesh systeem te plaatsen zodat je overal van de volle snelheid van je pakket kunt genieten en vooral stabiel internet kunt hebben.
Eens de Chromecast resetten kan soms ook wonderen doen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb je een LiveBox Cable modem ? En heb je die al eens herstart, @CrazyPilot64 ?

Dat de NetFlix niet op de decoder te installeren is, is bekend,  Re: Orange lanceert zijn nieuwe decoder ! - Pagina 4 - Tribe

Kun je die niet op je TV/chromecast installeren ?

 

CrazyPilot64
Gewaardeerd verkenner

Ja hoor ik heb een aparte chromecast waarmee ik Netflix kan zien, maar ik had gehoopt dat ik deze kon verwijderen en alles op 1 apparaat kon zien.  Als het via de tv decoder gaat is het beeld ook veel vloeiender dan wifi gebonden Chromecast , wat soms schokjes in het beeld geeft (ook via 5Gb Wifi)

Nieuwe modem herstarten geef nog altijd de snelheid van Zen Fiber en nog niet een verhoogde snelheid van Giga Fiber 😞  

0 pluimen
JanSan333
Ervaren verkenner

Ja kan de Netflix App niet rechtstreeks downloaden zodat die tussen je TV Apps staat??

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen