Profil de ambergerstmans

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

mardi 7 août 2018 13:52

Wanneer is nu eindelijk mijn internet en tv inorde?

Wacht al meer dan twee weken op de activatie van mijn tv en internet abonnement.
Het enige dat ze telkens kunnen zeggen is dat het ligt aan Telenet omdat deze nog geen 'nummer' van de tv kabel heeft doorgestuurd. Is dit niet een communicatie probleem dat jullie samen moeten oplossen?
Ik ben al meer dan 10 jaar klant, wanneer worden wij ook eens beloond??

 

 

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

il y a 7 ans

Ik ben ook reeds 2 weken overgestapt. Na 1 week pas internet en tv. TV App werkt nog steeds niet en decorder slaat regelmatig vast. Ook verbinding ivm kids op playstation werkt meer dan niet. Orange cloud werkt ook niet.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Geduld is een mooie deugd .... Als je dit forum even doorneemt zul je verschillende klanten tegenkomen waar het een maand en meer geduurd heeft voor alles helemaal in orde is ... Smiley frustré

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

En dat kan zomaar? Mooie service zeg ik zo

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Ik ga dit zeker niet goedpraten, het is inderdaad niet acceptabel, maar langs de andere kant, het gras is altijd groener aan de andere kant van de draad hé ... Ken jij een provider ZONDER ontevreden klanten, waar niks misloopt en alles netjes en op tijd werkt?

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Bij telenet van dag 1 alles werkend geen 3 weken en nog de helft niet da werkt pfff

Chef pisteur

 • 

76  messages


@Stefvb  schreef:

Bij telenet van dag 1 alles werkend geen 3 weken en nog de helft niet da werkt pfff


Als het bij Telenet zo goed is dan ga je toch gewoon bij Telenet ?

Loading...