Profil de Timothy_3090

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

jeudi 7 septembre 2023 20:12

Wifi

Wifi werkt al bijna 24 uur niet meer. En weekend komt er aan. 

Solution acceptée

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Timothy_3090 een goedemorgen,

fijn dit te lezen, veel succes en duimen dat alles terug oké komt.

Ook jij een fijn weekend.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Timothy_3090 een goedemorgen,

heb je al eens alle stekkers uit de muren gehaald.

Dan alles na een tijdje terug insteken.

En alles opnieuw opstarten.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Jazeker, heropstarten alsook helemaal uit de stekker halen en terug in pluggen was eerste gedachte.  Maar heeft helaas niets veranderd.

Guerisseur expérimenté

 • 

593  messages

Dag @Timothy_3090 ,

Als je al de standaard oplossing hebt geprobeerd (stekkers uittrekken) en het werkt nog steeds niet dan neem je best onmiddellijk contact met de technische dienst / klantendienst. 
Zolang je geen contact neemt weten ze ook niet dat er een probleem is bij jou. Zolang ze niet weten dat er een probleem is kunnen ze ook niet kijken voor een oplossing 😅

Wanneer je belt naar de klantendienst (nr 5000 of 5432 als je zakelijke klant bent) dan blijf je best aan de lijn tot je een medewerker hebt gesproken. Een bericht inspreken raad ik ten sterkste af, aan de lijn blijven dus!

Zet uw gsm op luidspreker terwijl het wachtdeuntje speelt en doe ondertussen iets anders, tv kijken bvb. Zo gaat de tijd iets sneller voorbij. Succes verder.

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Was ik van plan na het werk vandaag bij het thuiskomen. Is niet een eerste keer dat er is korte panne of zo is. En dat is meestal opgelost na een paar uurtjes max en bij het is heropstarten wat nu ook mijn eerste gedachte was en poging ☺️

Ik vrees dat het waarschijnlijk al iets ernstiger zal zijn zoals de modem zelf die is zal moeten hernieuwd/vervangen moet worden nadat deze eerste poging zelf biet lukte. 

Had via hier gehoopt al iemand van Orange vast te krijgen want had voorbije 2 dagen zelf geen tijd om beginnen te bellen en hopen op snel antwoord zonder wachttijd 😅

Alvast bedankt voor de moeite en poging als niet-werknemer van Orange mogelijke oplossing aan te bieden 🫠 @Josette en @Pletse 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Heb jullie beiden pluim verstuurd voor de vriendelijke moeite en tijd 👍😎

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Timothy_3090  bedankt.

Probeer eens via FB-  Messenger bij Orange een berichtje te doen.

Succes.

Loading...