Profil de Hanan

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

lundi 20 septembre 2021 18:31

Zwakke Wi-Fi

Ik ben nog maar juist 1 week klant wat betreft het pakket tv en internet home van Orange.  Al jaren hebben wij een mobiel abonnement voor al ons gezinsleden 4 in totaal en we waren daarover best tevreden.  Dus we hebben ons laten overhalen om Orange ook als provider te nemen voor de TV en het internet thuis. 

Ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben.

In de slaapkamers boven op het 1ste verdiep geen Wi-Fi signaal totaal niks. Wat onaanvaardbaar is voor mijn 2 studenten.

En beneden hapert de Wi-Fi voortdurend en valt veelvuldig uit.

Graag jullie advies wat dit is onwerkbaar en kan niet de bedoeling zijn.

Sage

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@Hanan 

Lees hier eens in de tips & tricks wat je kan doen. 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@patrick2 

Ik heb helaas geen vast internet kabel.

Verder staat de modem in de garage opgesteld helemaal vrij er staat niets voor van storende elementen 

Sage

• 

11K  messages

@Hanan  

Dan heb je er wel een storende factor tussen zitten , de muur tussen de garage en je huis. En dat gaat vermoedelijk je probleem zijn. Heb je het opgegeven linkje gelezen wat je eventueel kan doen? 

Eventueel kan dit ook een oplossing zijn. Zelf heb ik ook Mesh wifi thuis aangezien de modem boven in het huis binnen komt. 

Sage

• 

7.5K  messages

@Hanan Probeer je 2.4 GHz band eens op kanaal 1, 6 of 11 te zetten in de router - niet op auto

Why Channels 1, 6 and 11? | Metageek

Ook eens zien of kanaal 1, 6, of 11 niet reeds door de buren in gebruik is

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@Gregory 

Bedankt voor je input, super vriendelijk maar alles geprobeerd...helaas.  uiteindelijk terug contact opgenomen met de klantenservice Orange en effectief zelfs zij konden zien dat er iets niet pluis is met mijn wifi signaal.  Er komt vandaag nog een technieker langs om het op te lossen.  Fingers crossed 

Loading...