annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

afspraak door orange geannuleerd

Topic gestart op: 28-11-23 16h09

Antwoorden: 3 antwoorden

wardv
Rekruut scout

afspraak door orange geannuleerd

Goeiemiddag,

op 10/11/23 een contract afgesloten voor internet thuis, enkel internet. Afspraak voor installatie vastgelegd op 28/11/2023, vandaag dus. Zaterdag 25/11 sms gekregen dat de afspraak geannuleerd is door orange. Er zou een mail gestuurd worden met verdere instructies. Mail adres staat fout in contract maar had ik al laten rechtzetten, mijn nieuw contract is trouwens ook via mail aangekomen op het juiste mail adres. Vandaag al meerdere keren geprobeerd om naar de technische dienst te bellen om een nieuwe afspraak vast te leggen...

- 30min in wacht, geen antwoord

- ook nog eens geprobeerd via een andere dienst, kunnen me niet helpen

- om zeker te zijn, nogmaals gebeld om m'n email te laten verifiëren, contract komt mooi in m'n mailbox.

- 53min in wacht, geen antwoord

- geprobeerd om boodschap achter te laten, lijn wordt verbroken

- toen ik mijn contract afsloot, en de afspraak vast legde kreeg ik een sms om zelf de afspraak te verzetten. Vandaag dan maar is geprobeerd om via orange.be/nl/afspraak en in te loggen met de code om een nieuwe afpraak te maken. Ik kan op deze website lezen dat deze afspraak geannuleerd is of in het verleden heeft plaats gevonden. Ik moet contact opnemen met de chatbot van Hey telecom om een nieuwe afspraak te maken????

Zowel via 5000 als via 0800 85 000 (geen verschil, krijg niemand aan de lijn)

Geprobeerd via 0800 35 858, daar kunnen ze me niet verder helpen, ze proberen me door te verbinden met de technische dienst, weer in wacht, weer niemand aan de lijn.

Me dan maar laten terugbellen, om zogezegd een nieuw abonnement af te sluiten. Binnen de minuut belt 02 431 98 76 me op. Ik doe heel het verhaal aan de vriendelijk man, maar hij kan niets doen. Hij legt het uit aan z'n overste, ze staat me ook te woord en zegt dat haar dienst hieraan niets kan doen. Ze bedankt me voor m'n geduld en dat ik beleefd blijf. Ze gaat zelf naar de technische dienst en ze zal vragen of ze me terugbellen. Ondertussen zijn we 4 uur verder en hebben we nog niemand aan de lijn gehad.

Alvast een bericht verstuurd via FB Messenger, nog geen reactie.

Controleren via Orange app is ook niet mogelijk.

Dus is de vraag, hoe leg ik nu een nieuwe afspraak vast? Ik krijg de dienst niet te pakken. Ik twijfel ondertussen sterk om m'n contract te annuleren en gewoon bij Telenet te blijven.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Ben 4 jaar geleden ook overgestapt van Telenet.

Als de technieker komt, is die in een uur buiten - zolang duurt het

Zou de chatbox van Hey gebruiken - Hey is een onderdeel van Orange - denk dat het personeel hetzelfde is

Eenmaal de installatie gedaan, best zelf bellen naar Telenet om je contract op te zeggen.  Leg je identiteits kaart gereed - ze vragen het.  De opzegging verloopt heel correct

Good luck

 

0 pluimen
lithion
Veteraan verkenner

Als je overschakelt naar een andere provider moet je gewoon de Easy Switch gebruiken. Hierbij wordt je abonnement automatisch opgezegd.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

In theorie, @lithion 

Maar er gaat veel verkeerd.  Verhalen genoeg gelezen hier.  En provider A steekt het op provider B.  

Zekerste is ook nog telefonisch opzeggen.   Heb dat bij mij gedaan en ook bij een vriendin.  Op aanraden van een Orange bediende in een winkel overigens.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen