Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-25 19h28
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo
Wij hebben al op 16/12/2024 een aanvraag gedaan om ons internet te wijzigen van start fiber naar zen fiber, maar blijkbaar is dat een groot probleem. Ondertussen al 3 maal in winkel geweest en 2 lange telefoontjes gedaan, telkens met de belofte dat het in orde komt...tot op heden nog steeds niks. oplossing??????
Gezien het feit dat het niet direct in orde komt, vermoed ik dat er een achterliggend probleem is. Geduld is de boodschap.
Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van Orange. Kan je altijd via de ombudsman passeren, dit kan nog wel eens possitieve effecten hebben op de afhandeltijd. Raar maar waar.
@nico1963 Afwachten eventueel eens via hun messenger op facebook sturen zodat ze je daar verder kunnen helpen ?
Kan je via de orange app of website via uw klantenzone zelf niet aanduiden om dit aan te passen ?
De oplossing ga je hier jammer genoeg niet vinden. Dit is aan de technische dienst binnen Orange om het opgelost te krijgen en mee bepaald de achterliggende technische dienst.
Hier leest ook niemand van Orange mee dit is een forum van en voor klanten en geen klantendienst.
Of wel nog eens bellen of je kan via Facebook Messenger een berichtje doen. Via dat laatste moet je niet wachten zoals aan de lijn maar verwacht ook niet direct een antwoord. Dit kan een paar dagen in beslag nemen.