annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internet aanpassing

Topic gestart op: 04-02-25 19h28

Antwoorden: 3 antwoorden

nico1963
Aspirant verkenner

internet aanpassing

Hallo

Wij hebben al op 16/12/2024 een aanvraag gedaan om ons internet te wijzigen van start fiber naar zen fiber, maar blijkbaar is dat een groot probleem. Ondertussen al 3 maal in winkel geweest en 2 lange telefoontjes gedaan, telkens met de belofte dat het in orde komt...tot op heden nog steeds niks. oplossing?????? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
kevunster
Aspirant genezer

Gezien het feit dat het niet direct in orde komt, vermoed ik dat er een achterliggend probleem is. Geduld is de boodschap. 

Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van Orange. Kan je altijd via de ombudsman passeren, dit kan nog wel eens possitieve effecten hebben op de afhandeltijd. Raar maar waar. 

0 pluimen
Pircgwendoline
Veteraan verkenner

@nico1963 Afwachten eventueel eens via hun messenger op facebook sturen zodat ze je daar verder kunnen helpen ?

Kan je via de orange app of website via uw klantenzone zelf niet aanduiden om dit aan te passen ? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nico1963 

De oplossing ga je hier jammer genoeg niet vinden. Dit is aan de technische dienst binnen Orange om het opgelost te krijgen en mee bepaald de achterliggende technische dienst. 

Hier leest ook niemand van Orange mee dit is een forum van en voor klanten en geen klantendienst. 

Of wel nog eens bellen of je kan via Facebook Messenger een berichtje doen. Via dat laatste moet je niet wachten zoals aan de lijn maar verwacht ook niet direct een antwoord. Dit kan een paar dagen in beslag nemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen