Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-24 10h14
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo,
Ik heb 2 flyboxen omdat bij ons in het dorp geen vaste lijn is. Nu is de lokale telefoonmast 4 dagen buiten dienst geweest dus 4 dagen geen internet. Dat komt dus neer op 40GB aan data die ik niet kon gebruiken.
Ik begrijp dat er af en toe technische storingen zijn en dat Orange er alles aan doet om dat zo snel mogelijk te verhelpen. Maar het zou leuk zijn om in ieder geval een bericht te ontvangen dat er een probleem is en ook om een alternatief of vergoeding te bieden.
Ik heb geprobeerd met de klantendienst te bellen en ben naar 3 verschillende afdelingen doorgeschakeld en uiteindelijk, na een half uur, is de lijn verbroken.
Wat kan ik nog doen om de klantendienst te bereiken?
Hartelijk dank, Dan
@DannyB goedemiddag,
jammer dit te lezen.
Is die mast van Orange alleen?
Je kan via FB-Messenger een berichtje doen.
Wij kunnen je daar niet verder bij helpen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.