Éclaireur novice
•
1 message(s)
Geen mobiel internet na tarief wijziging
Hallo
Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing
mvg
Ingrid
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 7 ans
Ugh! @wookie1
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.
Totem
0
0
CedricV
Employé Orange
•
15 messages
il y a 7 ans
Het feit dat u mobiel internet niet functioneert kan diverse redenen hebben.
Het is misschien best om even onze technische dienst op te bellen op het gratis nummer 5000 vanuit je Orange GSM nummer (optie 4-4) om zo tot een snelle oplossing te komen.
Onze techische dienst is dagelijks bereikbaar tot 22 uur.
0
0