Profil de wookie1

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

lundi 18 juin 2018 09:02

Geen mobiel internet na tarief wijziging

Hallo

Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing 

 

mvg

Ingrid

Solution acceptée

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Hallo

Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing 

 

mvg

Ingrid

Ugh! @wookie1

 

Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst. 

De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.

Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.

 

Totem

Employé Orange

 • 

15  messages

il y a 7 ans

Het feit dat u mobiel internet niet functioneert kan diverse redenen hebben.

Het is misschien best om even onze technische dienst op te bellen op het gratis nummer 5000 vanuit je Orange GSM nummer (optie 4-4) om zo tot een snelle oplossing te komen.

Onze techische dienst is dagelijks bereikbaar tot 22 uur.

Loading...