Profil de 38Orange

Apprenti pisteur

• 

3  messages

mercredi 2 janvier 2019 16:24

Gratis data van Orange weg?

De gratis 1Gb was actief maar  nog niet gebruikt en verdween mee na het einde van mn maandafsluiting ..??

Gr. Ercan.M 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 7 ans

@38Orange

Als je gratis data activeert zijn die een maand geldig. Daarna zijn ze weg, gebruikt of niet doet niet terzake.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@38Orange

Even vervolledigen: die maand, dat is in het geval dat je uw bonus/cadeau activeert bij het begin van uw normale periode.

Opgevraagde/geactiveerde bonussen zijn effectief maar geldig tot op het einde van uw normale periode. Dan vervallen ze mee met het eventuele overschot van uw normale databundel.

Of het moest zijn dat dit intussen gewijzigd is, maar het is zo dat ik het mij herinner.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 7 ans

@38Orange als u uw gratis databundel activeerd zijn deze maar 1 maand geldig. Moest u die maand of periode geen data verbruikt hebben dan komen deze te vervallen. 

Guerisseur confirmé

• 

363  messages

il y a 7 ans

@38Orange  tip: als je de gratis data niet meteen nodig hebt, maak een event met reminder in je outlook/gmail... calender zodat je een verwittiging krijgt 1 dag voordat de cadeau vervalt.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Bij mij vliegt de GB er door heen

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Arthurzwoferink  schreef:

Bij mij vliegt de GB er door heen

Tja, dat is voor iedereen verschillend hé ... Ik zei al eerder dat ik die niet nodig, ik kom ruim toe met één GB per maand. Heb al voorgesteld dat men iets kon voorzien om data weg te schenken aan anderen die het nodig hebben, maar ik vrees ervoor ...

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

Ik kom nu ook toe met 1GB puur door het feit dat ik niet veel weg van huis ben. Anders zouden deze zeker welkom zijn.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Maartenmeulemee  moest je in de normale omstandigheden je data bundel te weinig zijn kan je altijd eens kijken naar de nieuwe tarief plannen. Die zijn misschien iets interessanter want een Go Intense aan 21 euro als je een Love pakket hebt met daarin 15 GB data, onbeperkt bellen en sms is niet slecht. 

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

@patrick2 Zal ik zeker eens bekijken!

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

Dit is maar 1 maand geldig zodra je dit activeert. Misschien is het gemakkelijk om de Orange app te downloaden, daar sta op hoelang dit geldig is en ook nog andere dingen die ik vaak wel nuttig vind. 

mvg 

Loading...