Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

mercredi 13 septembre 2023 11:58

Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen!

Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.

Intussen is het incident opgelost 🙂

Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.

Sorry voor het ongemak.

Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Totem_0-1694606185616.jpeg

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Totem bedankt om dat hier te plaatsen,

het was net op de radio dat de providers deze gratis geven nu en er was veel meer

verkeer te lezen.

Fijn voor de mensen in miserie.

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 2 ans

Ik heb gisteren gedurende de ganse dag en avond mijn smartphone vruchteloos herstart.

Vanochtend nogmaals geprobeerd zonder resultaat.

Nog tips???

Chef pisteur

 • 

118  messages

il y a 2 ans

@Totem 

Bij mij werkte alles goed en ik heb zelfs niets van storing gehad op mobiel internet , en geloof mij ik gebruik het veel ( Internet radio stream op werk ) .

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 1 an

Ik heb dus problemen met men mobiele data nog steeds. 

 

Telefoon al op en af gezet. 

Elke keer valt die weg. Dan moet ik op vlieg en af vliegmodus doen en dan werkt het weer 10 min fso en dan doet die het weer niet....  Pfff das **bleep** als je altijd online bent anders. 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh @Phyrraq ,

Heb je hetzelfde probleem als je een ander apparaat gebruikt?

Totem

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Geen idee, dat had ik ook niet tot men beschikking. Maar het is ondertussen al opgelost.

 

1,5 dag later.... Had ik me eigenlijk op dit forum aangemeld voor de badge voor een cadeau te krijgen met Orange thank you. 4 gb kunnen claimen. Direct zen de problemen begonnen en tegen de tijd dat die gb's op waren was het ntrlk weer normaal dus geen zak gehad aan die gb's suckt zwaar hard want weet ni of ik ng een badge zal halen 😪 dus geen cadeautjes meer. 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 1 an

Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 6 mois

Hallo

Ik heb sinds 2 dagen geen mobiele data meer. Als in: ik verlaat het huis of zet de WiFi op mijn gsm af en het 5g tekentje komt er niet op.

Ik heb alle tips & tricks al uitprobeerd: gsm aan en af, vliegtuigmodus aan en af, simkaart in andere gsm op te checken of het aan mijn gsm ligt.. Niks werkt. 

Is er terug een storing of ligt dit aan mijn simkaart of..? 

Bedankt 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 3 mois

Hier ook

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 1 mois

Hoi, ik heb een abonnement van 21 euro (50GB). Mijn vorig abonnement was de 300GB versie, en mijn verbruik lag gemiddeld op 4GB, dus heb ik gedowngrade naar de 50GB. Wat blijkt nu dat mijn verbruik gezakt de afgelopen 3 maand gezakt is naar 450MB en mijn mobiel internet de halve tijd NIET werkt of traag. Het 🚫 symbool of E symbool, of slechts 2 streepjes. Wat kan er aan de hand zijn? Ps: alle tips hier al geprobeerd. 

Loading...