Apprenti pisteur
•
2 messages
Hoe Flybox van Easy Internet at Home retourneren?
Beste,
Hopelijk krijg ik hier wat meer service dan via de telefoonlijn... Situatie zit als volgt:
Ik ben al even aan het kijken om Telenet buiten te gooien en op zoek naar alternatief.
Hierbij viel m'n oog op Easy Internet at home met een Flybox 4G router.
Online besteld op zondag 22 juli en donderdag 26 juli alles ontvangen.
Vervolgens uitgebreid getest maar de snelheden varieerden te veel als waardige vervanger voor kabelinternet (soms > 100Mbit, andere momenten 8Mbit).
Vrijdag 27 juli vraag ik retour aan op basis van herroepingsrecht en krijg ik meteen mailtje van Orange met de melding dat ik binnen de 5 werkdagen zal gecontacteerd worden voor verdere instructies.
Ik wacht mooi tot donderdag 2 augustus en besluit dan maar om zelf contact te nemen met Orange via telefoon. 1e poging: 20min in wacht en vervolgens bezettoon. 2e poging: halfuur aan de lijn, 2x iemand aan de lijn gehad die me ging "doorverbinden" waarbij ik terug bij het eerste keuzemenu kwam...
Ongeloofelijk, zo'n slechte service heb ik nog nooit ervaren.
Vervolgens heb ik dan maar op Twitter m'n ongenoegen uitgedrukt waarna ik "zo meteen" antwoord ging krijgen in DM. De vrijdag nog steeds niets ontvangen. Nogmaals getweet en dan toch antwoord gehad. Ze konden niets in het systeem terugvinden (1 week verder sedert aanvraag) en regelen stopzetting van abonnement. Ik bevestig het mailtje en krijg een "aanvraag goed ontvangen" mailtje, geen verdere info over de retour van de Flybox. Ik vraag dan via Twitter een retouradres en krijg als antwoord: "gewoon binnen brengen bij Bpost en zeggen dat dat pakket naar orange moet, de beambte doet dan de rest voor de gratis verzending"
Aangekomen bij de post op zaterdag: zij weten van niks.
Bij deze dus: hoe kan ik in godsnaam verder geholpen worden zodat dit opgelost raakt voor die 14-dagen retourtermijn verloopt?!
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 7 ans
Misschien heel het boeltje inpakken en een Orange shop binnenstappen?
Neem uw foon en afgeprinte mails mee om te kunnen staven wat je beweert ...
0
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 7 ans
Je zegt dat de snelheden soms wat varieren? Dat kan misschien wel zijn, maar sinds ik Telenet heb omgeruild voor "Easy Internet@ Home" heb ik nog geen enkel probleem ondervonden. Ik ben er dus zeer tevreden over.
Misschien de modem ergens anders zetten, voor een beter ontvangst en snelheid. Als je dan toch wilt opzeggen kan je beter idd naar een Orange shop gaan, dat gaat veel sneller.
Veel succes
0
0
gsx3000
Pisteur expérimenté
•
22 messages
il y a 7 ans
Helaas hier hetzelfde probleem als je de helpdesk probeert te bereiken word je van het kastje naar de muur gestuurd of soms gewoon afgelegd.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 7 ans
Ugh @kristofv2432,
Hmm opmerkelijk dat je niet verder geholpen bent in de desbetreffende postkantoor
Ik kan je bevestigen dat de retour van je flybox daadwerkelijk dient te gebeuren via één van de bpost-kantoren of andere postpunt.
Al het materiaal mag opgeborgen worden in een doos.
De retourzending is gratis en kan via elk bpost-kantoor of postpunt.
In de voetsporen van een ander, leer je dingen waarvan je nooit wist dat je ze nooit kende.
🌵 Totems Saluut 🌵
3