annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe lang duurt schorsing?

Topic gestart op: 26-07-23 06h59

Antwoorden: 4 antwoorden

LM92
Aspirant verkenner

Hoe lang duurt schorsing?

Ik kreeg een schorsing wegens te late betaling (volledig terecht)

ondertussen ben ik in een Orange shop langs geweest om domiciliëring in orde te brengen. Daar konden ze de schorsing niet ongedaan maken en ook niet zeggen hoe lang dit duurt.

iemand die me wel verder kan helpen? Ik probeerde meerdere malen te bellen naar 5000 maar ik krijg nooit iemand te pakken. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@LM92 

Normalieter zijn ze VERPLICHT de schorsing op te heffen als de betaling niet op tijd gebeurt is maar kun je iets meer info geven? In deceinkel kunnen ze niet in de IT kant dingen wijzigen want ze hebben de status niet maar 5000 wel. 

Er zou een missing kunnen zijn, of een technisch probleem, een virus of een probleem zoals je zelf al had gezegd vanwege te late betaling. Mss te vaak gebeurt?

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@LM92 

Ik heb even nagevraagd bij iemand die voor Orange gewerkt heeft en zolang de betaling niet in orde is wordt de schorsing niet opgehoffen.

Heb je nog bijkomende vragen stel ze maar, maar weet dat er telkens een extra bedrag toeslag bijkomt als er niet op tijd betaald wordt na de eerste waarschuwing.

 

Mvg

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@LM92 ,

goedemiddag,

heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?

Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het

antwoord wat je heeft geholpen.

Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@LM92  een goedemorgen,

ik heb niet dadelijk een antwoord dit vond ik wel.

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/te-laat-met-betalen

Doe eens als je kan een Messenger bericht via FB.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen