annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer data voor Flybox 4G?

Topic gestart op: 20-09-23 16h47

Antwoorden: 11 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Meer data voor Flybox 4G?

OPGELOST

Reeds +6 jaar klant met een Orange 4G Flybox. Ondertussen is de prijs ook een aantal keer verhoogd van 20 euro naar 25 euro/maand. Helaas nog steeds 150GB/Maand (50GB piekuren en 100GB daluren & weekends). Wordt de data in de toekomst verhoogd? Ook jammer dat men een verschil maakt tussen piek en daluren. Bij de concurrentie "Hey telecom" krijg je na 1 jaar al 160GB/Maand voor ook hetzelfde bedrag 25 euro/maand en is ook op hetzelfde netwerk, Orange + als extra onbeperkt bellen...dit lijkt mij een aantrekkelijk voorstel! Bij BASE liggen de prijzen hoger (31 euro/maand voor 100 GB) 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
digiboy40
Leidende verkenner

Bij mij toch niet hoor: SIM kaart in de Flybox getest:

SIM Kaart van BASE: Geen 4G signaal (4G lampje blijft uit)

SIM Kaart van Proximus: idem

Zijn wel prepaid kaarten, misschien daarom dat het niet werkt? Ik heb wel vernomen dat de software van de TPLink 4G modems (die Orange gebruikt) gemanipuleerd zijn door Orange zelf dus aangepaste software)

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Fonzie
Ervaren verkenner

Ik heb effectief een Go Extreme in mijn Flybox zitten en dit werkt perfect.

Zoals gezegd, wel eerst de pincode uitzetten.

Gregory
Wijze
Wijze

Ken een koppel dat dat ook gedaan hebben.  Hadden vast ethernet, 2 Go Plus (2 * 16 EUR) en een Flybox (caravan, TV)

Heb ze aangeraden om het flybox abonnement te droppen en 1 surf extra card te nemen voor de Flybox. ( 3 EUR/maand)

Als ze in de warme maanden in de caravan verblijven zetten ze 1 Go Plus >> Extreme (33 EUR)

Als het kouder wordt en ze niet meer naar de caravan gaan wordt de Extreme terug een Plus

Cdt24801
Wijze
Wijze

@digiboy40 

En toch gaat een FlyBox werken met een Orange simkaart. Zoals je weet wel op voorhand met een gsm de pincode uitschakelen op die kaart.

Heb je een Orange sim in uw foon? De test is rap gedaan hé 😉

EDIT: ik weet wel niet of het ook werkt met een prépaid kaart. Het kan zijn dat het enkel met een sim werkt waar een abo aan gelinkt is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Voor 37 EUR heb je 300 GB - geen piek en daluren 

Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

digiboy40
Leidende verkenner

37 euro is meer dan 25 euro/maand:) en bovendien is dit niet voor de Flybox maar enkel voor een GSM abonnement

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen