Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 13h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren 12-09-2023 werkt mijn mobielinternet niet meer. Ik zat net 1 uur en 3 minuten aan de lijn om met de klantendienst te kunnen praten dit is zo irritant en vervelend service is waardeloos heb ik gemerkt eerste wat ik ga doen is overstappen na 5 jaar bij orange naar een ander provider.!!! Na een dik uur aan de lijn te wachten heb ik het opgegeven.
Kan iemand mij terug bellen of contacteren van Orange..
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier zitten geen medewerkers van Orange.
Het probleem is opgelost ondertussen. je moet je GSM herstarten of vliegtuigmodus aan en afzetten
Heb je problemen met je mobiele data? - Tribe (orange.be)
Iedere provider heeft wel eens een probleem
Sinds 12/09 rond 21u45 zit ik ook zonder internet (flybox). De 13de 's ochtends naar Orange gebeld en het zou een algemeen probleem zijn met veel meldingen. Modem resetten (stekker uittrekken, wachten, etc) helpt niet, maar de lokale wifi wel (ik kan nog printen over wifi). Er werd een dossier aangemaakt en een medewerker van Orange zal terugbellen.
Vanmorgen nog eens gebeld, want ik zou ondertussen van m'n internet gebruik willen kunnen maken, en niet naar bureau gaan om nog te kunnen werken. En zegt ene call center agent "het probleem is nog steeds niet opgelost, noch geidentificeerd. Er zouden nog veel klanten zonder internet zitten. Vandaar ook dat niemand van Orange me contacteerde voor het dossier.
Ik vroeg nog eens opnieuw: is er ergens een pagina met status updates rond het grote probleem op de Orange website, en weer is de agent het antwoord schuldig.
Orange is blijkbaar niet in staat het netwerk te beheersen, noch errond te communiceren. Het enige dat betrouwbaar werkt is hun geld van de rekening halen. En de klant laten hopen dat er niets verkeerd loopt. Moest ik zoiets op m'n werk doen, dan had ik direct ontslag wegens grove fout.
Ik betwijfel dat er enige compensatie is: en die dagen niet factureren zou pure afzetterij zijn: m'n kosten en tijdsverlies van over en weer rijden naar bureau is een VEELVOUD van wat ik al jaren uitspaar aan goedkoper abonnement. Telco's zoals Orange speculeren daarop.
Wie zit ook al een week zonder internet? Zonder perspectief op oplossing?
Gaat je 4G nog op je telefoon, @TheoBeer ?
Indien ja, steek je sim kaart van de telefoon even in de flybox (eerst pin code van de sim kaart wegdoen) en zie of je daan internet hebt
Als dat lukt.
Je Go Extreme-abonnement aan:47 € 37 €/maand gedurende de volledige looptijd van je contract, dat is een korting van 120 €/jaar
Beschrijving van de promotie:
Promotie voor nieuwe en bestaande klanten: -10 €/maand op je abonnement gedurende de volledige looptijd van je contract.
De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling.
Hier zitten geen medewerkers van Orange.
Het probleem is opgelost ondertussen. je moet je GSM herstarten of vliegtuigmodus aan en afzetten
Heb je problemen met je mobiele data? - Tribe (orange.be)
Iedere provider heeft wel eens een probleem