annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel netwerk in Zweden

Topic gestart op: 15-03-24 11h45

Antwoorden: 11 antwoorden

Justine4
Aspirant verkenner

Mobiel netwerk in Zweden

Hey,

Ik ben gisteren avond in Zweden toegekomen en heb ondervonden dat mijn 4g niet werkt.

Ik heb volgende oplossingen al geprobeerd en ben hopeloos:

- roaming uit en weer aan gezet

- gsm heropgestart

- mijn data gechecked in de orange app

- een ander netwerk manueel gekozen

- gebeld naar orange

Ik weet niet meer wat te doen.

Ik kan wel bellen en smsen

In de tussenstop in Amsterdam werkte mijn mobiel netwerk wel.

Pls help, groetjes.

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Justine4
Aspirant verkenner

Ik heb orange 3x gebeld. De eerste 2 keren hebben ze een reset gedaan, ik moest mijn toestel 15min uitschakelen en weer opstarten. Beide keren heeft dit niet gewerkt dus moest ik terugbellen. De derde keer dat ik bel zegt de vrouw dat mijn abbonement de data niet in het buitenland kan gebruiken (ik zei: maar zweden is in de EU. Zij zei: maakt niet uit, werkt ook niet in de EU.). Nochtans heb ik in Frankrijk geen problemen gehad en de tussenstop in Amsterdam werkte ook. Ook in het VK heeft dit abbonement eerder gewerkt.

Hierdoor krijg ik toch het gevoel dat ze het niet wisten en maar excuses zochten. Uit frustratie afgelegd.

Groetjes🥲

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Justine4 

Ook buiten de EU werkt je mobiele data enkel daar kost het extra geld en binnen de EU gaat dit van je data pot af dus wat die vrouw zei klopt niet. 

Maar heb je IPV4 aangevinkt staan in je APN instellingen kun je dat eens controleren? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Justine4
Aspirant verkenner

Ja die staat aan

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Justine4 

Heb je al eens zelf je netwerkinstellingen gereset ? Dus niet wat ze op de klantendienst gedaan hebben dat moet je gewoon vergeten en naast je neerleggen. 

 Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen