annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele verbinding

Topic gestart op: 09-05-24 16h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Ranakim
Aspirant verkenner

Mobiele verbinding

OPGELOST

Ben verdomme al meer dan een uur bezig om de livestream op sporza te volgen van de croky cup maar niks werkt en dat met een trio extreme pakket , pure schande ! Collega van me met een standaard proximus abo naast me heeft perfecte verbinding !!!
Beschamend voor orange !!!

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Ranakim ,

Dus voor zover ik het goed begrijp probeer op je op mobiele data een Sporza stream te bekijken en lukt dit amper. Terwijl uw collega (die naast u zit veronderstel ik) het wel kan via Proximus?

Wel, dan veronderstel ik dat uwe collega een betere mobiele dataverbinding heeft op de locatie waar jullie zich bevinden. Dit kan perfect. Zo zijn er 101 plaatsen waar je collega betere verbinding zal hebben maar ook omgekeerd. Of je nu een klein (Go Light) abonnement hebt of een groot (Extreme), de GSM ontvangst zal daardoor niet veranderen.

De reden waarom je GSM warm wordt zal volgens mij ook zijn omdat je ontvangst niet optimaal is waardoor de GSM "harder" moet gaan werken om signalen door te sturen en te ontvangen. Wat je kan proberen is eens zien of je de streamkwaliteit kunt minderen in de Sporza app waardoor je minder data verbruikt en waardoor het bekijken van de stream in principe beter zou moeten gaan bij mindere verbinding.

Wat je ook nog kan proberen is ipv met 5G te streamen kiezen voor 4G. Dit kun je aanpassen in je instellingen van je Iphone.
5G is in principe een pak sneller, maar 3 "streepjes" 4G kan bvb stabieler/sneller werken dan 1 "streepje" 5G. Als je begrijpt wat ik hiermee bedoel 😣.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Ranakim
Aspirant verkenner

Euhm precies nogal lichtgeraakt he omdat ik 1 keer verdomme zeg , misschien ligt het niet aan het toestel maar aan orange zelf zoals ik in het bericht zelf aangaf van de collega die bij proximus geen problemen heeft ( trouwens we hebben als proef op de som even een simswap gedaan en daaruit bleek dat mijn zelfde iphone op het proximus netwerk geen problemen had ) of misschien kunnen ze bij orange nooit niks fout doen of zo ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ranakim 

Is dit dan ergens op een verplaatsing of ben je gewoon thuis ? En heb je enkel met die sportza een probleem of zijn er nog andere streaming apps waar je problemen mee hebt ? 

Indien je verbonden bent op 5G kan je eens terug gaan naar een 4G verbinding kan zijn dat je daar wel een beter ontvangst mee hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ranakim
Aspirant verkenner

Ik heb idd alles naar 4g gezet maar probleem bleef en andere streams zoals youtube e.d. gingen wel heel soepel in HD kwaliteit !!!

geen idee hoe dit komt , heb alle blokjes vol bij signaalsterkte op 4G !

0 pluimen
Ranakim
Aspirant verkenner

Ik gebruik een iphone14 en die staat roodgloeiend als ik verbind met sporza , mijn collega zijn galaxy a13 helemaal niks , maak ik verbinding met eender welk ander videostream netwerk dan word er niks heet en loopt alles vlot !

extra beveiliging van telenet of orange ivm inkomsten van wedstrijden mss , en dit terwijl het gewoon gratis te volgen is op sporza !

 

Schandalig gewoon !!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen