annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe datalimieten - bestaande klanten vallen uit de bootVanaf

Topic gestart op: 13-01-24 11h49

Antwoorden: 10 antwoorden

SecurityWhiz
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe datalimieten - bestaande klanten vallen uit de bootVanaf

OPGELOST

Vanaf 14 januari krijgen de Go abonnementen van Orange extra data. Voor een Go Plus met 20GB betekent dit dat vanaf dan 30GB zal beschikbaar zijn.

Op de website van Orange staat ook dat bij een abonnement van Go Plus 20GB je nu 20GB extra krijgt.

Als bestaande klant met een Love pack en 2 Go Plus abonnementen heb ik snel even naar Orange klantendienst gebeld om na te gaan wat nu de datalimiet zal zijn vanaf 14 januari. Blijkt nu dat bestaande Go Plus klanten enkel recht hebben op de 10GB extra en er geen optie is om 20GB extra te krijgen.

Terwijl 10GB extra natuurlijk mooi meegenomen is, zie ik de logica niet in waarom de 20GB die ze aan nieuwe klanten geven niet geldig is voor reeds bestaande klanten die al jaren klant zijn. 

Laat de 4de speler maar snel komen zeg ik dan.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
SecurityWhiz
Gewaardeerd verkenner

Allemaal wel maar zwakke antwoorden toch, weer eentje die klaagt, het zal nooit genoeg zijn voor sommigen, switch en kom daarna terug, ... Ik geef enkel maar mijn mening over een beslissing van Orange waar ik mij niet in kan vinden. Dacht dat dit wel mocht op een forum van de provider zelf, het is niet dat deze post iets zal teweegbrengen.

Hier zijn de feiten:

  1. Die 18 euro is enkel bij een apart abonnement, in een Love pack zit je weer op 16 euro per abo.
  2. Toen ik klant ben geworden was de promotie simpel, nam je een love pack dan kreeg je korting op je mobiele abonnement. Daar is zoveel jaren later nog niets aan veranderd. Ik betaalde zelfs jaren extra voor de boost optie die dan ineens standaard is geworden, ook maar zuur.
  3. Een klant met een love pack waarin 2 Go Plus abo's zitten met 30GB/elk en internet moet evenveel betalen als een nieuwe klant met een love pack waarin 2 Go Plus abo's zitten met 40GB/elk en internet.

Dat een van de argumenten is dat de prijzen zijn gedaald ten opzichte van de aangeboden datalimieten is puur omwille van de marktspeling. Daarom ook dat ik zeg laat die 4de speler maar komen. De prijzen zullen dalen of de datalimieten zullen verhogen maar het geeft de 'vaste klant' die niet mag deelnemen aan promo's ook de perfecte kans om eens te reflecteren.

All-in-all leg ik mij er wel bij neer maar vind ik het een uitermate domme marketing beslissing van Orange, zeker als je weet dat het gros van hun klanten toch nooit aan die limieten geraakt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
SecurityWhiz
Gewaardeerd verkenner

Ik heb geen enkel probleem om even de discussie aan te gaan, maar antwoorden van 1 lijntje met "er zijn er altijd die niet gelukkig zijn" is geen discussie.

Soit, het was mijn bedoeling om dit even op het forum te zetten in de hoop dat een medewerker van Orange dit ziet, niet om iets mee te doen want ik besef goed genoeg dat het merendeel van de klanten hier niets over zal zeggen maar zo is de andere kant van de medaille ook eens belicht.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  tja er zullen altijd mensen blijven die nooit tevreden zijn hé.

 

@SecurityWhiz 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Josette Soms vraag ik me af of de klaagmuur zich wel degelijk in Jerusalem bevindt

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

In 2019 kostte de Koala (vroegere Go Plus) 20.00 EUR na korting Love en 8 GB

Nu  Go Plus is 16 EUR na korting Love en 30 GB

Dus de prijs is 25% minder en de data maal 3.75

Mij en veel anderen hoor je niet klagen, zo maar ineens 10 GB bij in 2024

Het is je misschien niet opgevallen maar de 20 + 20 GB kost 18 EUR ( = Special Edition) ipv 16

Bij de volgende prijsverhoging zal de Plus met 30 GB evenveel kosten - prijs gaat wel omhoog maar de Love korting gaat ook omhoog).  De Special Edition zal dan wel verhogen, waarschijnlijk naar 20 EUR

Neem dan zo een aan 18 EUR dan, kan je online bijvoegen.  Daarna zeg je je abonnement van 30 GB op.  Je hebt dan wel een ander nummer

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Uit de boot ?

Bah neen, je bent er pardoes in gevallen - 10 GB extra

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen